برزیل صدرنشین باقی ماند

آرژانتین در بلوهوریزونته تحقیر شد

در مهم‌ترین بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل توانست به راحتی آرژانتین را شکست دهد.
کد خبر: ۹۶۷۱۰۳
آرژانتین در بلوهوریزونته تحقیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حساس‌ترین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین دو تیم برزیل و آرژانتین در بلوهوریزونته برگزار شد و برزیل میزبان توانست با سه گل رقیب همیشگی خود را شکست دهد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین باقی بماند.

در نیمه نخست تا دقیقه ۲۰ دو تیم موقعیت خاصی بر روی دروازه‌ها ایجاد نکردند. پس از آن ضربه بیگلیا توسط الیسون مهار شد و دقایقی بعد گل نخست بازی توسط کوتینیو برای برزیل مهمان به ثمر رسید. این گل در دقیقه ۲۵ وارد دروازه آرژانتین شد. آلبی سلسته در حالی که به دنبال گل تساوی بود، در دقایق پایانی نیمه نخست گل دیگری دریافت کرد. این بار نیمار دروازه آرژانتین را باز کرد و این نیمه با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم سرخیو آگوئرو وارد میدان شد و انسو پرس که خوب کار نکرده بود و یک موقعیت خوب را از دست داده بود، از زمین بیرون رفت. تلاش‌های آرژانتین باز هم بی‌نتیجه بود و میزبان توانست سومین شوت خود در چارچوب دروازه را به گل تبدیل کند. این بار پائولینو برای برزیل گلزنی کرد. آلبی سلسته که در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست کار کرده بود، نتوانست حریف را تحت فشار قرار دهد و ضرباتی که به سمت دروازه حریف زد، هرگز از خط دروازه عبور نکردند. حتی لیونل مسی، ستاره تیم آلبی سلسته هم بازی درخشانی از خود به نمایش نگذاشت و ناکامی‌های آرژانتین ادامه پیدا کرد. این تیم خوش‌شانس بود که در ضد حملات برای چهارمین بار دروازه‌اش باز نشد.

آرژانتین با این شکست با ۱۶ امتیاز در رتبه ششم باقی ماند. چهار تیم برتر در جدول رده بندی به طور مستقیم به جام جهانی صعود خواهند کرد و آلبی سلسته در این شرایط کار سختی برای صعود خواهد داشت.

در دیگری بازی‌های بامداد جمعه، پرو در حالی که یک بر صفر از پاراگوئه عقب بود، چهار گل به ثمر رساند و پیروز این دیدار شد.

در دیگر بازی ونزوئلا با پنج گل بولیوی را در هم کوبید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها