انجمن ملی حمایت‌ از حقوق مصرف‌کنندگان بدلیل آنچه تخلف عنوان شده و لغو اعتبارنامه اعضای هیات مدیره، با حکم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پلمپ شد.
کد خبر: ۹۶۶۶۵۶
انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پلمپ شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بر اساس این گزارش، برخی تخلفات صورت گرفته در این انجمن، از سوی هیات‌مدیره و بازرس این انجمن به مرجع نظارتی که همان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است، اعلام شد.

پس از اعلام تخلفات، این انجمن از دو ماه پیش تعطیل بود و جلسات آن برگزار نمی‌شد؛ همین مساله موجب شده بود امور جاری این انجمن دچار مشکل شود.

به همین دلیل در تاریخ ۱۰ آبان امسال از سوی مدیرکل رسیدگی به تخلفات و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نامه ای به رئیس این انجمن ارسال و عنوان شد که علیرغم تذکر قبلی این مرجع مبنی بر دایر بودن دفتر انجمن جهت انجام امور جاری، متاسفانه محل آن انجمن کماکان تعطیل است. مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا دفتر انجمن در روزها و ساعات اداری دایر باشد تا امور جاری انجمن معطل نماند.

پیروی این نامه، هیات مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اقدامی در جهت فعال کردن دفتر انجمن انجام ندادند و همین مساله موجب شد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ضمن لغو اعتبارنامه هیات مدیره این انجمن، با ارسال نامه ای که تصویر آن را می بینید، دستور پلمپ دفتر انجمن را صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سعید
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
بود و نبودش فرقی به حال مصرف كنندگان نداشت.وقتی كارایی نداره بهتره جمع شه كلا
جانباز و بازنشسته
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
این سازمانهای حمایت از مصرف كنندگان كارش چه است؟ كه این قدر با آب و تاب از اوتعریف می كنید . امثال این سازمانها در ایران مثل سازمانهای بین المللی است كه ظلم را مبی بیند ولی لال مانی گرفته به جای اینكه ظالم را محكوم كند مظلوم را محكوم می كند . آقا در این دنیا دارد كارها برعكس انجام می شود.

نیازمندی ها