مدیرکل مرکز مدیریت بحران استانداری یزد شمار تلفات اتوبوس زائران کربلا که از این استان عازم جنوب کشور بود را 28 نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۶۵۲۴
شمار تلفات حادثه اتوبوس زائران یزدی کربلا به 28 نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین، هادی هادی نسب سحرگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: طبق آخرین آمار 24 نفر از مسافران این اتوبوس هنگام تصادف و چهار نفر از مصدومان این حادثه رانندگی نیز حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

'هادی نسب' اضافه کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان های شیراز منتقل و بستری شده اند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

وی ادامه داد: حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی کربلا شامگاه سه شنبه در شمال استان فارس و در محور اقلید به یاسوج نزدیک روستایی کاکان رخ داد.

'محسن ملک ثابت' مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان یزد نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از آمادگی اورژانس یزد برای انتقال مصدومان این حادثه به مراکز درمانی استان خبر داد.

12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد و جمعیت هلال احمر فارس در عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان این اتوبوس مشارکت داشتند.
این اتوبوس در حال انتقال زائران یزدی به مرز شلمچه بود که در نزدیکی اقلید واژگون شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
یادش بخیر اتوبوسهای ایران پیما و بنز های قدیمی تولید خودمون انقدر محكم بودند كه اگه شاخ به شاخ هم میشدند اینقد كشته نمیدادند
مسافر اتوبوس
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
اغلب راننده ها معتاد هستند و رانندگان امروزی به هیچ عنوان قابل مقایسه با رانندگان قدیم نیستند - به اتوبوس ربطی ندارد - اتوبوس هایی كه امروز در كشور تولید میشوند از بهترین اتوبوس های جهان هستند كه در كشورهای اروپایی هم به روز هستند و هیچ تفاوتی با تولید داخل كه مونتاژ هستند ندارد .
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
در شرایطی كه شهرهای عراق امن نیستند و حتی جاده‌های كشور خودمان مناسب رانندگی ایمن نیستند مسؤولان محترم توجه بیشتری كنند تا گزك به دشمنان شیعه نظیر آل‌سعود و آل‌صهیون و داعش و القاعده و طالبان ندهند.
ضمناً با توجه به استقبال مردم از پیاده‌روی اربعین و آمادگی‌شان از ماه‌های قبل جدای هزینه‌ها و تعطیلی دهه محرم و همچنین میزان تعطیلات بالای تقویم كشور و تداخل كاری با تقویم میلادی برای فعالان اقتصادی عملاً دو سوم روزهای سال، كشور در تعطیلات به سر می‌برد لذا می‌طلبد كه دولتمردان محترم برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشند و شدیداً به فكر اقتصاد و معیشت مردم و عقب نماندن از كشورهای توسعه‌یافته هم باشند.
محسن
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
ماشینهای ایرانی تابوت مردم ایران شده تا مدبران بی لیاقت پول حرام و نجومی به خانه ببرند
آرمین
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
جای بسیار بسیار تاسف .ما دیگه نیاز به داعش نداریم .خودمان بهتر از آن ملعونان داریم مردم ما را از بین می بریم!!!!
نظر
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
بله نرم افزار موبایل باهاتون موافقم . بعضی از كالاهای ایرانی رو ایرانی ها خیلی خوب ساختند اما حیف كه یك عده ایرانی دیگه اینقدر كالاهای بی كیفیت ساختند كه در حق اونایی كه كالای خوب تولید كردند هم ظلم شده . واقعیت اینه كه ما مصرف كننده های ایرانی ها هم اینقدر پولدار نیستیم كه كالای ایرانی بخریم بعد تست كنیم ببینیم خوب هست یا بد . اما ماركهای شناخته شده دنیا رو چشم بسته می خریم چون مطمئن هستیم كه كلاه سرمون نمیره . كلا ذات ادمی اینطوری هست كه از این كه كلاه بزارن سرش بیزاره . حالا میخواد خارجی باشه یا ایرانی یا چینی . حالا اون افرادی كه شعار اقتصاد ملی و غیره رو میدن و تبلیغ میكنند برای خریدن كالای ایرانی بهتره مسئولین كیفیت كالای ایرانی رو كنترل كنند . البته حرف زدن خیلی راحت تر از عمل كردن هست . و البته خیلی هم بی نتیجه تر .

نیازمندی ها