پشت پرده سو‌ءاستفاده شبکه‌های ماهواره‌ای از هنرمندان

بازگشت از جهنم جِم

۴۰ نفر از بازیگران شبکه جم برگشتند

رئیس سازمان سینمایی درباره بازگشت برخی از سینماگران از شبکه های ماهواره ای به ایران اعلام کرد که حدود 40 نفر از هنرمندانی که فریب شبکه های ماهواره ای را خورده بودند به ایران بازگشتند.
کد خبر: ۹۶۶۴۷۸
۴۰ نفر از بازیگران شبکه جم برگشتند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به شایعه رفتن خود از سازمان سینمایی گفت: این موضوع صحت ندارد و طبق جلسه ای که با آقای صالحی امیری داشته ایم، قرار شد است تا پایان دولت یازدهم در خدمت سینماگران باشم.

رئیس سازمان سینمایی گفت: طبق جلسه ای که با آقای صالحی امیری داشته ایم، قرار شد است تا پایان دولت یازدهم در خدمت سینماگران باشم.

وی درباره بازگشت برخی از سینماگران از شبکه های ماهواره ای به ایران اعلام کرد که حدود 40 نفر از هنرمندانی که فریب شبکه های ماهواره ای را خورده بودند به ایران بازگشتند و این سیل بازگشت همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
كبك
-
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
ظاهراً اینا هنر دیگه ای جز بازیگری نداشتن ، وگرنه با این خفت و خاری بر نمیگشتن
amoo
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
شما چقدر سربلندی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
۴۰چهل رأس طعمه گُرگ به كشور بازگشت! البته بعد از سرعقل آمدن باید حمایتشون كرد تا جبران كنند اینها نمیدونستند كه هیچ جایی ایران نمیشه و نباید درقبال دریافت پول بیشتر كشف حجاب كرد و آبرو و حیثیت و شرف را به معرض فروش گذاشت بعضی ها تا دستشون نسوزه معنی آتش را نمیفهمند

نیازمندی ها