هفته سیزدهم لیگ دسته اول

سپیدرود صدر جدول را پس گرفت

سپیدرود، صدرنشین لیگ یک باقی ماند

فرصت‌سوزی خونه به خونه در بازی جنجالی

هفته دوازدهم لیگ دسته اول در شرایطی دیروز پایان یافت که تیم خونه به خونه بابل در شرایطی که با کسب پیروزی برابر مهمانش اکسین به صدر جدول صعود می‌کرد در یک بازی جنجالی 2 برصفر بازنده شد و به رده پنجم سقوط کرد.
کد خبر: ۹۶۶۴۴۰

در این دیدار با اعلام پنالتی برای مهمان البرزی در دقیقه 17 مهرداد میناوند، مربی خونه به خونه به سکوها اخراج شد و اعتراضات این تیم به زرگری، داور مسابقه در طول بازی ادامه یافت تا این که در دقیقه 67 خطای محمدرضایی روی مهاجم حریف، دومین پنالتی را نصیب اکسین کرد که این توپ هم به دومین گل شاگردان فیروز کریمی تبدیل شد.

پس از آن محمدرضایی به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، چند دقیقه بعد کمک‌داور دوم نیز به میانه میدان دوید و با دستی روی کمر به نشانه سنگ خوردن از تماشاگران وضعیت خود را به زرگر اطلاع داد و داور نیز با حضور در میانه میدان در دقیقه 6+90 دو دقیقه قبل از زمان قانونی بازی را قطع کرد. او در لحظه سنگ خوردن کمک‌داور به ناظر بازی گفت دیگر ادامه نخواهد داد.

در حالی که به نظر می‌رسید زرگر بازی را قطع کرده باشد، هنوز مشخص نیست نتیجه این بازی همان 2 بر صفر به سود اکسین خواهد بود یا کمیته انضباطی درباره نتیجه نهایی آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به هر ترتیب با این نتیجه سپیدرود رشت با 25 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

نتایج بازی‌های دیروز

آلومینیوم اراک صفر - مس کرمان صفر

خونه به خونه بابل صفر - اکسین البرز2

گل‌ها: علی امیری ( 19 و 62 هر دو پنالتی)

بادران تهران صفر - نساجی مازندران یک

گل: احسان تاییدی (76)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها