منصور پورحیدری الگوی بسیاری از استقلالی ها بود.
کد خبر: ۹۶۵۱۸۴
پورحیدری استاد همه ما بود / بالین اسطوره جای عکس یادگاری نبود

به گزارش جام جم آنلاین ، درگذشت منصور پورحیدری جامعه فوتبال را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. اکنون همه از او می گویند و از خدماتی که به استقلال کرده است. حالا پورحیدری بیشتر از هر زمان دیگری با نام «پدر استقلال» خطاب می شود.

به هر حال استقلالی ها بیشتر از هر فرد دیگری بابت درگذشت پورحیدری ناراحت و غمگین هستند.

محمد نوازی پیشکسوت استقلال در اینباره به جام جم آنلاین گفت: متاسفم که استقلال چنین مرد بزرگی را از دست داده است. در این چند سال اخیر متاسفانه بزرگانی را از دست داده ایم که دیگر جایگزین ندارند.

وی افزود: استقلال یتیم شده است. ناصر خان رفت، غلامحسین مظلومی رفت و حالا هم منصورخان. دل ما استقلالی ها واقعا شکسته است.

نوازی در ادامه گفت: پورحیدری در استقلال منشا خدمات بزرگ و ارزنده ای بود و همانطور که گفتم او جانشین و جایگزینی ندارد. من واقعا به خانواده استقلال و خانواده خود منصور خان این ضایعه بزرگ را تسلیت می گویم.

این پیشکسوت استقلال درباره اتفاقاتی که چند روز پیش از فوت پورحیدری افتاد و عکس یادگاری با آن مرحوم در بیمارستان گفت: اینکه به ملاقات فردی بروی جای قدردانی است اما اینکه بخواهی برای ظاهر سازی و عوام فریبی از یک فرد بیمار سوء استفاده کنی واقعا کار زشتی است. بالین منصور پورحیدری جای عکس یادگاری نبود.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما به خوبی این افراد را می شناسد و از نیت آنها آگاهی دارند. ای کاش این افراد سواستفاده گر هرگز فرصت این را پیدا نکنند که بتوانند از هر موقعیتی برای عملی کردن اهدافشان استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
این جدیدی با این كارش نشون داد كه آدم واقعا ... حتی از جنازه آدمها میخواد سو استفاده بكنه یكی باید بهش حالی كنه این كارا در شان آدمهای با شخصیت نیست.
محمدد
-
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
آنچه می ماندخاطرات نیك است و بس.خدایش بیامرزاد.
دهیاری
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
منظورش جدیدی نیست ! قدیمیه !!!
آرمان
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
واقعا حیف كه اینها از مرام تختی و پوریای ولی دم می زنند. از سكوتش در شورای شهر بواسطه عدم حمایت از حقوق بیت المال مشخصه دارای چه تفكر نابی !!!!!!!!هست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها