سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار کرد: این رزمایش در 72 شهر، 13 استان، 343 گردان و 24 گردان کوثر، در قالب چهار قرارگاه عملیاتی در جنوب، شمال، شرق و غرب کشور به طور همزمان در دو روز متوالی 13 و 14 آبان (فردا و پس‌فردا) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۰۶

به گزارش مهر، فضلی افزود: این رزمایش در جهت تقویت بنیه نظامی، دفاعی و امنیتی صورت می‌گیرد و تمامی دوره‌های آموزشی در آن لحاظ می‌شود. وی با بیان این‌که در این رزمایش با توجه به رصد تهدیدات منطقه‌ای و متناسب با تاکتیک‌های رصد شده تکفیری‌ها، داعشی‌ها و مستکبرین، تمرینات را لحاظ کردیم تا در زمان لازم به مرحله اجرایی درآید، گفت: استان قزوین با 13 گردان، گیلان با 87 گردان، مازندران با 87 گردان، ایلام با 32، کرمانشاه با 52 گردان، کردستان با 70 گردان، همدان 44 گردان، اصفهان 84 گردان، چهارمحال وبختیاری 44 گردان، خوزستان 141 گردان، فارس 73 گردان، کرمان 66 گردان و لرستان 58گردان در رزمایش الی بیت‌المقدس حضور می‌یابند. فضلی تصریح کرد: در برخی از این استان‌ها همچون استان خوزستان رزمایش در دو مرحله و در دو نقطه انجام می‌شود.

24 میلیون بسیجی داریم

معاون عملیات بسیج هم گفت: ما از مرز 20 میلیون بسیجی گذشته‌ایم و الان 24میلیون بسیجی داریم که در پایان برنامه ششم باید به 36 میلیون برسیم.

به گزارش فارس، سردار نصرت‌الله سیف اظهار کرد: در رزمایش‌ الی بیت‌المقدس به دنبال این هستیم تا آمادگی‌های رزمی و دفاعی خود را در برابر تهدیدات بالا ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها