هفته یازدهم لیگ فوتبال هلند جایی برای درخشش بازیکنان ایرانی بود. یکی گل زد و دیگری پاس گل داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۳
گوچی و علیرضا؛ ستاره های درخشان آسمان فوتبال هلند

به گزارش جام جم آنلاین ، از بازی های هفته یازدهم لیگ هلند تیم آلکمار در خانه دن هاگ به مصاف این تیم رفت و توانست به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

آلکمار که علیرضا جهانبخش را از ابتدا در ترکیب خود داشت در نهایت توانست در دقیقه ٨٧ با پاس گل ستاره ایرانی خود به تنها گل این بازی دست پیدا کند و سه امتیاز شیرینی را در خانه حریف به دست بیاورد.

آلکمار که هفته ها بود در لیگ هلند به پیروزی نرسیده بود با این برد نوار ناکامی های خود را پاره کرد و با ١٩ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی ایستاد.

اما این پایان درخشش بازیکنان ایرانی نبود. در دیگر مسابقه هم رضا قوچان نژاد برای تیمش گلزنی کرد.

قوچان‌نژاد تا پایان هفته نهم لیگ هلند 4 گله بود اما هفته گذشته مقابل هراکلس پاس گل هم داد تا تیمش با کسب پیروزی به رده سوم صعود کند؛ گوچی سه شب قبل نیز با گلزنی برابر اف. سی. آیندهوون نقش مهمی در صعود تیمش به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی هلند داشت.

نمایش درخشان قوچان‌نژاد دیروز هم ادامه پیدا کرد و او دقیقه 5 روی نفوذ آربر زنلی از سمت راست زمین و پاس زمینی او، با تیزهوشی خود از تیرک اول گل اول هیرنفین را در خانه فاینورد صدرنشین که هیچ باختی در این فصل نداشته به ثمر رساند. البته این مسابقه در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها