سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر در حین تخریب یک ساختمان مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۹
ریزش مرگبار آوار در پونک

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۶:۳۶ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. ستادفرماندهی آتش نشانان ایستگاه، ۵۵ عوامل آتش‌نشانی را به محل حادثه واقع در پونک خیابان ایران زمین اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که چند کارگر در حال تخریب آن بودند و به یکباره سقف طبقه سوم تخریب شده و بر سر کارگران ریزش کرده است.

ملکی افزود: به دنبال تخریب این ساختمان، دو کارگر افغان که حدود ۲۲ سال سن داشتند تا پیش از رسیدن آتش نشانان از زیر آوار خارج شدند اما دارای مصدومیت بودند. اما یک کارگر در زیر آوار محبوس مانده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای خارج کردن کارگر ۲۳ ساله افغان از زیرآوار گفت: عوامل آتش نشانی کارگر را زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی مشخص شد که به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی علت این حادثه را بی احتیاطی حین کار عنوان کرده و گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۷:۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیوای بلخی
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
اینهمه بیكاربرن آواربرداری ،اینهاكه حفارپروژه های گازرسانی وفاضلاب شهرهای بزرگ بودند به جای تشكردیپورت می شوندمصدومینشان بیمه نیستندوهیچ نهاد حكومتی مانندكمیته امدادیابهزیستی به جرم افغان بودن تحت پوشش نمی گیرندومدیون خانواده هایشان هستند.

نیازمندی ها