برنامه "صبح و ورزش، شنبه 8 آبان، در گفتگو با ناصر ابراهیمی، کارشناس و پیشکسوت فوتبال، به بررسی وضعیت لیگ پرداخت.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۷
ابراهیمی: تعطیلی های لیگ به ضرر مربیان تیم های بزرگ است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ ناصر ابراهیمی، کارشناس فوتبال، در پاسخ به این سوال که وضعیت لیگ را تا هفته دهم چطور دیدید، بیان کرد: برای مربیان بسیار سخت است که در طول لیگ 3 مرتبه رقابتها به مدت 20-28 روز تعطیل شود؛ البته ممکن است به نفع برخی تیم ها باشد، اما به نفع همه تیم ها نیست. چنین تعطیلی هایی حدود 40 سال گذشته در دیگر کشورهای دنیا هم رخ داده است، ولی اکنون همچنین مسائلی وجود ندارد. تیم ملی باید 10-15 روز زودتر تمرینات باشگاه ها را تعطیل کند؛ در تمام دنیا هم همینطور است. اگر کی روش بتواند لژیونرها را هم از فردا وارد اردو کند بسیار عالی است؛ اما چنین اتفاقی نمی افتد و باشگاه ها 4 روز قبل از مسابقه این بازیکنان را اعزام می کند.
این کارشناس فوتبال، اضافه کرد: مربیان مجبور هستند که خواسته های کی روش را انجام دهند؛ زیرا اگر اتفاقی بیافتد و شاهد عملکرد ضعیف تیم ملی باشیم از باشگاه ها گله خواهد کرد. متأسفانه یکی از نقاط ضعف تیم ها همین تعطیلی ها است؛ زیرا پس از هر تعطیلی بازیکنان با یک روحیه دیگری وارد تیم می شوند و مجدداً باید تمرینات بدنسازی را انجام دهیم؛ سپس روی تاکتیک تیم کار کنیم.
ما باید به جام جهانی برویم و همیشه گفته ایم که حرف اول را در آسیا می زنیم؛ اما در جریان این تعطیلی ها مربیان تیم های بزرگ ضرر خواهند کرد.
وی، نیز در پاسخ به این پرسش که آماده ترین تیم را در این 10 هفته چه تیمی دیدید، گفت: برخی تیم ها مثل تراکتورسازی یاران بسیار خوبی گرفته اند که این ایده خود مربی هاست. برانکو، خط دفاعی را نسبت به 2،3 سال گذشته منسجم تر کرده است؛ سپاهان هم همینطور، در گذشته افت هایی داشته، اما به تدریج خود را بالا می کشد.
ابراهیمی، تأثیرگذارترین بازیکن لیگ را اینطور معرفی کرد: من خطی کار می کنم؛ در پست دروازه بانی رحمتی، در خط دفاع سید جلال حسینی، در خط هافبک امید ابراهیمی و در خط حمله طارمی تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ تا به امروز بوده اند.
برنامه "صبح و ورزش" کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی است که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها