فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می کند

طرحی برای نایب الزیاره گرفتن جامانده های زیارت اربعین

حضور فرهنگسرای فناوری اطلاعات در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اقدام به ارائه آخرین فناوری های کانون های خود در بخش" شهر هوشمند، شهروند الکترونیک" کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۸
حضور فرهنگسرای فناوری اطلاعات در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این فرهنگسرا در سالن 13-12 غرفه 113 در بخش شهر هوشمند، شهروند الکترونیک با ارائه محصولات کانون های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوا فضا، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات و رسانه و فضای مجازی شرکت کرده است.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برپا شده است و تا نهم آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است. در این نمایشگاه ده‌ها شرکت و واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی، تولیدات نوین، صنایع ماشین آلات و تجهیزات حوزه حمل و نقل و خدمات شهری را به نمایش گذاشته اند.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه فرهنگسرای فناوری اطلاعات به سالن 13-12 غرفه 113 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها