اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با جام جم آنلاین مطرح کردند

نمایش چالش مانکن در اتاق عمل قبیح بود / با احدی تعارف نداریم

عضو کمیسیون اصل نود از طرح سوال از وزیر بهداشت ودرمان در خصوص طرح تحول سلامت طی دوهفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۲
حقوق های نجومی فقط یک اشکال طرح سلامت است / طرح تحول همه را بدهکار کرد

بهرام پارسایی در گفت وگو با جام جم آنلاین درخصوص حقوق های غیرمتعارف برخی پزشکان که همچنان ادامه دارد ،گفت:هرگاه شکایتی در این خصوص به کمیسیون اصل نود ارائه شود مسلما آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد .تا آنجا که اطلاع دارم بحث افزایش حقوق پزشکان یکی از اشکالات طرح تحول سلامت است . هرچند که این طرح دارای اشکالات بسیاری است و باید مورد بررسی قرارگیرد.

وی از نحوه اجرای طرح تحول سلامت انتقاد کرد و افزود:این طرح در کلیات طرح خوبی است ومشکلی ندارد مهم جزییات و نحوه اجرای آن است که دارای اشکالات فراوانی است.به همین خاطر برخی از نمایندگان تصمیم گرفتند که با دعوت از وزیر به مجلس از چگونگی نحوه اجرای ان مطلع شوند.

نماینده شیراز با اشاره به اینکه طرح سوال ازوزیر در خصوص طرح تحول سلامت با طرح تحقیق وتفحص از این طرح متفاوت است گفت:طرح تحقیق وتفحص چندی است توسط تعدادی از نماینگان مطرح شده که هنوز در دست بررسی است .

وی ادامه داد:یکی از اشکالات طرح تحول سلامت این است که برنامه مشخصی ندارد وچنانچه بخواهد به همین شکل ادامه پیدا کند مسلما شکست خواهد خورد.در حال حاضر اغلب دانشگاهها ،بیمه ها و بیمارستان ها بواسطه این طرح بدهکار شده اند بطوریکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز حدود 500 میلیارد تومان بدهکار است .این طرح یا باید اصلاح و مشکلاتش حل شود و یا مورد تجدید نظر قرار گیرد .

پارسایی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت تا کنون بودجه های کلانی در خصوص اجرای این طرح از مجلس دریافت کرده است گفت:همین چند وقت پیش وزارت بهداشت از مجلس 3هزار میلیارد تومان از مجلس بودجه دریافت کرد مگر اجرای یک طرح چقدر هزینه دارد.

وی در پایان وضعیت وزارت بهداشت ودرمان را در این خصوص امیدوار کننده ندانست و افزود:باید در خصوص این وضعیت چاره ای اندیشیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
روح الله
-
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
یك مشكل دیگش مدیران دل بسته به امریكای شغال هست و است و دربست خدمت به كدخدا
دكتر حسن
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای پزشكیان می گفت هر پزشك دولتی به طور متوسط در ماه 190 میلیون تومان از دولت پول می گیرد. من دكتری مهندسی برق دارم و استخدام یك سازمان دولتی هستم و در ماه 4/5 میلیون تومان حقوق می گیرم. تفاوت رشته ها تا این حد؟؟؟!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها