مردی که به هواخواهی از دوستش، پسر صاحبخانه او را با ضربه چاقو از پای درآورده بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۹
آدمکشی در هواخواهی از دوست +عکس

به گزارش جام‌جم، شامگاه سوم مهر سال گذشته یکی از مسئولان بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس با پلیس تماس گرفت و از مرگ جوانی به نام علی خبر داد.

ماموران با حضور در بیمارستان مشاهده کردند که او با ضربه‌های چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

با گزارش این جنایت به بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این باره آغاز شد. ماموران خانواده مقتول و مستاجر این خانواده را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

پدر مقتول به افسر بازجو گفت: مستاجرم دوستانش را به خانه می‌آورد که همین موضوع باعث شد من و پسرانم به او تذکر دهیم، اما او توجهی به این ماجرا نداشت تا این‌که روز حادثه دوباره او مرد معتادی را به خانه‌اش آورد. به او اعتراض کردم که توجهی به حرف‌هایم نکرد .

وی ادامه داد: پسرم علی متوجه ماجرا شده و به خاطر حضور افراد معتاد و خلافکار به مرد مستاجر تذکر داد که دوست او که افشین نام داشت، به هواخواهی از مستاجر پرداخت. مستاجر و دوستش با پسرم درگیر شدند که با بالا گرفتن این درگیری، افشین با چاقو برادرم را زخمی کرد و متواری شد. بعد هم برادرم را با خودروی مستاجرمان به بیمارستان منتقل کردیم که او فوت کرد.

متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مدتی بعد دستگیر شد و به قتل مرد جوان اعتراف کرد. پرونده متهم با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا او بزودی محاکمه شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها