«دوستم قصد آزار منشی شرکت را داشت که با او درگیر شده و در دفاع از زن جوان مرتکب قتل شدم.» این ادعای جدید مردی است که در شرکتی در یافت‌ آباد مرتکب قتل دوست خود شده بود.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۲
قتل در هواخواهی از منشی شرکت

به گزارش جام‌جم، در این پرونده اصغر متهم است 16 بهمن سال 93 دوست خود را در یک شرکت فروش و اجاره خودروهای سنگین در یافت‌آباد به قتل رسانده است. او پس از قتل با مراجعه به پلیس آگاهی، خود را تسلیم و در بازجویی‌ها انگیزه‌های متفاوتی را مطرح کرد.

او ابتدا گفت: من و مقتول در شرکت با هم کار می‌کردیم. روز حادثه دختر یکی از آشنایان را که مشکل مالی داشت، به عنوان منشی در شرکت استخدام کردم. وقتی صادق به شرکت آمد از من خواست خودروی «بی‌ام‌و» او را جابه‌جا کنم. وقتی از شرکت خارج شدم، صدای کمک‌خواهی منشی را شنیدم و دوباره به آنجا بازگشتم. صادق قصد آزار و اذیت او را داشت که مانع شدم. با هم درگیر شده و با چوب ضربه‌ای به سرش زدم. وقتی روی زمین افتاد، با چاقو شش ضربه به بدنش زدم. بعد از قتل جسد را به پاکدشت برده و داخل کانال آبی انداختم.

در ادامه از منشی شرکت تحقیق شد که او موضوع آزار و اذیت مقتول را رد کرد.

اصغر این بار گفت: از مقتول یک خودرو خریده بودم که اختلاف در این معامله باعث درگیری و قتل شد. پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به قتل دیروز محاکمه شد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: روز حادثه مقتول به شرکت آمد و قصد داشت با منشی ارتباط داشته باشد. به او اعتراض کردم و گفتم این منشی از آشنایانم است. وقتی اصرار کرد، برای این که به دختر جوان حمله نکند، برای هواخواهی از منشی، با هم درگیر شدیم و او را با ضربه چوب و چاقو کشتم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری درباره او وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها