وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اتصال راه‌آهن بندر امام به خرمشهر

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: برای نخستین بار در ایران بر اساس مصوبه مجلس 30هزار نفر از افراد مجرب به عنوان حق‌التدریس وارد سیستم آموزش و پرورش استان شدند.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۸
استخدام 30 هزار معلم حق‌التدریس

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، محمد تقی‌زاده با اشاره به طرح اجرایی شدن پیش دبستانی برای نخستین بار در استان اظهار کرد: با توجه به دو زبانه بودن جمعیت استان طرح جذب پیش دبستانی در برخی مناطق استان به 100 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: با وجود آمار زیاد بازماندگان از تحصیل در مناطق محروم استان مقرر شد به منظور توسعه پیش دبستانی تامین مالی شود و مشکل غذا و برخی تجهیزات دانش‌آموزان حل شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش خوزستان خوزستان تاکید کرد: برای نخستین بار در ایران بر اساس مصوبه مجلس 30هزار نفر از افراد مجرب به عنوان حق‌التدریس وارد سیستم آموزش و پرورش استان شدند.

تقی‌زاده با بیان اینکه تغییراتی که در حوزه آموزش و پرورش استان اتفاق افتاد در هیچ کدام از استان‌های همجوار اتفاق نیفتاده است گفت: تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی در استان اتفاق افتاد رتبه علمی استان را نیز تغییر داد.

وی تشریح کرد: اکنون ارتقاء رتبه علمی که استان کسب کرد طی سالیان گذشته در استان اتفاق نیامده بود.

تقی‌زاده تاکید کرد: شاخص و اولویت آموزش و پرورش استان حل مسائل و مشکلات پیش دبستانی است که در صورت حل شدن منطقی آنها مشکلات دیگر ما نیز حل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با ابراز تاسف از اینکه شاخص ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش فقط بر اساس امتحانات پایانی دانش آموزان متوسطه و کنکور است توضیح داد: در سال گذشته در برخی از مناطق مثل شادگان و سردشت بیش از 25 نفر و در شهر‌های بهبهان و دزفول بیش از 29 در رشته پزشکی دانشگاه سراسری پذیرفته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها