به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری لازمه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را درک ملموس نتایج آن از سوی مردم برشمرد و افزود: باید شاخصهای پیشرفت در این مسیر همچون سهم کالای داخلی در بازار، احیای بنگاههای کوچک اقتصادی و اشتغالزایی تعریف شود و با انعکاس آن در رسانه ملی، جامعه را در جریان اهمیت تحقق این سیاست قرار داد.
رئیس کارگروه گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اگر ملتی بازار خود را در اختیار کالاهای خارجی قرار دهد بزرگ ترین عامل حیات اقتصادی خود را در اختیار بیگانگان قرار داده است، تصریح کرد: باید با اتکا به توانمندیهای داخلی و تعامل عقلایی با دنیا برای انتقال دانش، توان رقابتی مان را در دنیا ثابت کنیم.
در این جلسه که با حضور معاونان وزیر علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون کار و رفاه معاون رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد و مقاومتی و مشاور رئیس جمهور و رئیس کتابخانه ملی ایران برگزار شد، بررسی گزارش طرح های مرتبط با ماموریت دستگاه های عضو کارگروه تصویب شد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»:
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد