دو مرد افغان پس از تعرض، پسر جوان را کشتند

معمای 10 ساله جنایت در ساختمان نیمه‌کاره

دو مرد افغان در حالی به آزار مرد جوان و قتل هولناک او اعتراف کرده اند که با گذشت ده سال از جنایت، هویت مقتول شناسایی نشده است.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۲
معمای 10 ساله جنایت در ساختمان نیمه‌کاره

به گزارش جام‌جم، سال 85 مردی در تماس با پلیس راز این جنایت هولناک را فاش کرد. او به ماموران گفت: من صاحب یک ساختمان نیمه‌کاره در تهران هستم. امروز وقتی به محل ساختمان آمدم، متوجه شدم که سه کارگر افغانم، ناپدید شده‌اند. با چند نفر از دوستانشان تماس گرفتم اما کسی از آنها خبر نداشت. پس از چند ساعت یکی از کارگرانم با من تماس گرفت و مدعی شد فردی را کشته‌اند و داخل ساختمان دفن کرده‌اند. حالا هم در حال فرار به افغانستان هستند.

پس از این تماس، ماموران راهی محل مورد نظر شده و در جست‌وجوی ساختمان با بخشی از جسد مردی روبه‌رو شدند که در حیاط دفن شده بود.

با توجه به نقشه فرار متهمان، ماموران موضوع را به کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام کردند و دو نفر از قاتلان در مسیر مرز دستگیر شدند، اما نفر سوم موفق به فرار شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند و گفتند: پسر جوانی را به ساختمان نیمه‌کاره کشانده و بعد از تعرض کشتیم. جسد را تکه‌تکه کرده و در چند نقطه دفن کردیم.

با اعتراف متهمان، بقایای جسد مقتول کشف شد. ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی هویت مقتول آغاز کردند، اما هیچ وقت هویت او شناسایی نشد. سرانجام پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات شعبه 71 دادگاه کیفری حکم به قصاص دو متهم دستگیر شده دادند. متهم فراری هم غیابی محکوم شد.

با ارسال پرونده به دیوان عالی کشور، حکم قصاص نقض شد و قضات دیوان عالی کشور خواستار تحقیقات بیشتر درباره هویت مقتول شدند.

دیروز پرونده این جنایت به دادسرای جنایی بازگشت تا دوباره برای شناسایی هویت مقتول تحقیقات گسترده‌ای انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
شیدا
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
به به چه جنایتایی میكنن و ماخبر نداریم وتازه داره رو میشه.خدایی اگه مرز دست من بود جوری لب مرز میزدمشون كه وقتی اسم ایران میاد یك هفته تب ولرزكنن.اخه چه وضعشه ادم ربایی تجاوز قتل.متاسفم برای مسئولای خودمون.
شهرام
-
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خوبه كه مرز دست تو نیست ولی هستند از تو بدتر كه از این كارا می‌كنند. سایر اخبار و شبكه‌های اجتماعی را سرچ كن.
میلاد
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
چطور یه ایرانی دختر افغانی را كشت همه صداشون درآمد الان برای این نوجوان ایرانی كه بدین صورت كشته شده كسی كاری نمی كنه.........
ایمان
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
شنونده باید عاقل باشه. العاقل الاشاره.
اهالی لوط
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
باز هم افاغنه !! روی ما سفید شده دیگه !!!
لات و الات
-
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
دست روی دست بسیار است
جمشید
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
۲۸ بار اعدام.
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
واكاوی اخبار سوخته برای نیت هر روز یك خبر ضد افغانی برای افزایش شمارگان روزنامه و شاید غَلَیان احساسات مردمی برای تقابل ملت‌ها.
انقدری كه اقدام به انتشار اینگونه حوادث می‌كنید چقدر به اخبار شهدا و جانبازان افغانی مدافع حرم كه در حال رزم با داعش برای تحقق آرمان‌های ایران هستند پرداخته‌اید؟
مریم
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
به خدا درست نیست كه افغانها میلیونی اومدن ایران و همه جوره مردم ایران دارن اذیت میشن . این آزار رسوندن مردم ایران درسته؟؟؟؟؟؟؟ تجریش پر از افغانیه . بابا صدامون چرا شنیده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوشنگ
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
افغانیا اگر ناراحتن نرن سوریه
جمعه
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
ایرانی‌ها اگر ناراحت نمی‌شن و می‌تونن افغانی‌ها رو به سوریه نبرن.
نسرین
-
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
بیرون گود نشستی میگی لنگش كن؟
حسن
-
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
بایستی به افغانیها هویت داد و در قبال این هویت،ازشون بخوایم كه قوانین ایرانو رعایت كنن وگرنه از خاك ایران اخراج بشن
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
ای بابا؟این مردم چرااینقدر بی تفاوت شد ه اند.بیگانه به همه چیزش ازمال وناموس وخاكش دست اندازی كرده وهمه در رخوت وبی حسی اند
نیما
-
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
یعنی چی حكم قصاص نقض شد ؟ ؟ ؟
بالاخره باید این حیوانات مجازات بشن یا نه ؟
قابل توجه كسانی كه زیاد چاپلوسی افغانیها رو میكنن !
مرزهای كشور به امید خدا رها شده آیا؟
حمید
-
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
واقعا مایه تاسفه این اخبار ! بعد از ۱۰ سال تازه منتشر شده كه افاغنه چه جنایتی كردن ! افغانیها خیلی راحت و بدون مجوز بصورت گروهی از مرزهای بی درو پیكر شرقی ما رد میشن و بعد از دهها نوع جرم و جنایت و فروش مواد مخدر به راحتی خوردن یك لیوان آب به افغانستان میگریزند ، تروریستهایی كه هفته گذشته در فارس دستگیر شدن هم افغانی بودن كه امام جمعه خنج به دستگیری اتباع افغانی در سخنرانیش اشاره كرده !
اونوقت همین افغانیها با وقاحت تمام سر قتل یك دختر افغانی جنجال مطبوعاتی برپاكردن با قصد ضربه زدن به ایران !
دولت افغانستان هم سیاستهای ضد ایرانی داره و ایرانستیزی رو در افغانستان رواج میده ، از جمله بستن آب هیرمند و هریرود بروی ایران و جلوگیری نكردن از كشت مواد مخدر ،، نمیدونم دولتمردان ما چرا واكنش قاطع نشون نمیدن
جام جم لطفا برای اطلاع رسانی نظرمو منتشر كن ، درست نیست كه با منتشر نكردن برخی اخبار مردم رو از اوضاع و سیاستهای ضد ایرانی كشورهای همسایه بی اطلاع نگهداریم

نیازمندی ها