
به گزارش جام جم آنلاین ، علی کریمی در اینستاگرام خود این پیام را برای محرم نویدکیا منتشر کرد: "خسته نباشی محرم جان، برات بهترینها رو آرزو میکنم در ادامه مسیر زندگی! تن مرد و نامرد هردوتا یکیست روزگار باید بگذرد تابدانی مرد کیست! خسته نباشی پسر، تا دیر نشده از فرصت استفاده کن، خیلیا به این آرزوشون (خداحافظی در تیم خودشون) نرسیدن"
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند