محمد یا فرهاد شاهمیری متولد سال 1344 در شهریار، داور بین‌المللی والیبال ایران است.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۲
داور والیبالی که با چشم هایش مشهور شد! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد شاهمیری برترین داور والیبال ایران محسوب می شود. شاید عکس او را در شبکه های اجتماعی دیده باشید، یعنی وقتی که در کنار زمین والیبال به عنوان داور حضور دارد و با چشمانی حیرت زده و از حدقه در آمده به بازی خیره شده است. او به دلیل نوع حالت چشمانش حتی در خارج از کشور هم معروف شده است.

البته موفقیت های این داور به خاطر حالت چشمانش نیست! این مربی در سال های اخیر به بالاترین سطح داوری در والیبال رسیده به طوری که اکنون پای ثابتی در رقابت های جهانی و المپیک دارد.

او درباره حالت چشمانش اخیرا در گفت و گو با فارس اظهار داشت: من مشکل تروئید دارم و این مشکل موجب می‌شود که حالت چشم‌هایم اینگونه شود. در رسانه‌های خارجی کمتر دیده‌ام که به این موضوع توجه شود و تنها یک بار دیدم که عکس مرا در کنار عکس کولینا، داور ایتالیایی فوتبال قرار داده‌اند. در فضای مجازی در داخل ایران به همه چیز کار دارند و از همه چیز ایراد می‌گیرند. من بیمار هستم و البته این بیماری‌ام را دوست دارم! ناراحت نیستم؛ برخی‌ها توهین می‌کنند، اما کاری از دست من برنمی‌آید و نمی‌توانم همه را مدیریت کنم. تلاش می‌کنم زمان قضاوت چشمهایم اینگونه بیرون نزند، اما دست خودم نیست و این نشان تیربینی نیست بلکه عارضه یک بیماری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها