در شبکه یک سیما؛

«امروزی ها» درگیر شهرت می شود

برنامه «امروزی ها» از امروز با پرداخت به موضوع شهرت و اضافه شدن یک آیتم جدید حال و هوای دیگری به خودش می گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۸
«امروزی ها» درگیر شهرت می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، احسان ارغوانی، طراح و تهیه کننده برنامه گفت: از امروز تا هفته آینده به موضوع شهرت می پردازیم و با دعوت از مهمانان در حوزه های مختلف این سئوال را از آنها می پرسیم که شهرت خوب است یا نه؟ و اینکه چرا آدم ها دست به هر کاری می زنند تا به شهرت دست پیدا کنند. مهمان برنامه امروز هم علیرضا هاشمی بازیگر است.
وی ادامه داد: از امروز یک آیتم زنده هم به برنامه اضافه شده است. در این آیتم 10 دقیقه به مهمان برنامه زمان می دهیم و از او 20 سئوال می پرسیم و هر سئوال یک امتیاز دارد. سئوالات هم خاص و مربوط به درونیات و خلوت آدم هاست و امتیاز نهایی در پایان نشان می دهد که مهمان برنامه تا چه میزان امروزی هست. ضمن اینکه مهمان برنامه باید مدیریت زمان داشته باشد تا بتواند پاسخگوی بیشتر سئوالات باشد. معمولاً آیتم های برنامه ها تولیدی است، اما این آیتم زنده است تا جذابیت اش برای مخاطبان بیشتر شود.
برنامه امروزی ها با محوریت دغدغه ها و معضلات جوانان در حوزه های مختلف همچون اعتیاد، فضای مجازی، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، و ... از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.
اقشار مختلف همچون، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، کارشناسان و ... مهمان برنامه امروزی ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تمنا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
برنامتون عاااااااااالیه فقط بگید مهمون شب قرعه كشی 206 كی بوده/؟؟/؟؟؟

نیازمندی ها