دستگیری کفتار شب‌های تهران

مرد افغان معروف به «کفتار شب‌های تهران» که در مدت چهار روز دو بار زن ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، وقتی قصد داشت برای سومین بار نقشه شوم خود را اجرا کند دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۴

به گزارش جام‌جم، تحقیقات برای دستگیری مرد شیطان‌صفت از 15 مرداد امسال و به دنبال شکایت زنی در کلانتری 125 یوسف‌آباد آغاز شد. زن جوان به ماموران گفت: ساعت 4 و 30 دقیقه صبح مرد ناشناسی وارد خانه‌ام شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از این شکایت و با دستور قاضی شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی اظهار کرد: سحرگاه 15 مرداد، مرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق‌خواب در حال استراحت بودم، حمله‌ور شد. او دهانم را گرفت و تهدید کرد اگر سروصدا کنم، مرا خواهد کشت. بعد هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

زن جوان افزود: مرد متجاوز چهار روز قبل از شکایت هم به همین شیوه وارد خانه‌ام شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد .

ماموران با توجه به این‌که متهم پس از چهار روز دوباره به خانه شاکی آمده بود، احتمال دادند باز هم به آنجا بازگردد به همین خاطر خانه زن جوان را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند.

پس از چند شبانه‌روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکی، کارآگاهان ساعت سه بامداد 21 مرداد، مردی را دیدند که از روی دیوار خانه شاکی بالا رفته و وارد حیاط شد. او به سمت ورودی ساختمان حرکت کرد که در آنجا متوجه ماموران شد. متهم قصد داشت از بالای دیوار فرار کند که توسط ماموران به دام افتاد. شاکی نیز مرد متجاوز را شناسایی کرد.

حامد 24 ساله، تبعه افغان در بازجویی مقدماتی به دوبار آزار و اذیت شاکی اعتراف کرد و گفت: دو هفته قبل، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم. در این مدت بیکار بودم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه‌زنی در منطقه یوسف‌آباد بودم که دیدم در خانه‌ای باز است. وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم. پس از ورود به داخل خانه متوجه شدم که زن جوان تنهاست. به سمت او حمله‌ور شده و گلویش را گرفته و به او گفتم «اگر صدایت دربیاید، تو را خواهم کشت» سپس او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. چند روز بعد دوباره به آن خانه رفتم. این بار در حیاط قفل بود . از بالای در وارد حیاط شدم. نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود، برداشتم و آن را زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. از نردبان بالا رفتم؛ توری پنجره را پاره کرده و وارد ساختمان شدم. سپس به شاکی که روی تخت خوابیده بود حمله‌ور شده و گلویش را محکم گرفتم. امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم. از روی دیوار وارد حیاط شدم اما این بار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم و نتوانستم فرار کنم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی مشابه، عکس متهم به خواست قاضی پرونده بدون پوشش منتشر می‌شود. افرادی که از او شکایت دارند، به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که هویت و اظهارات آنها نزد پلیس محرمانه و محفوظ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها