رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از هر 10 نفر در آمریکا 7 نفر موافقند که کشورشان در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۱
آمریکایی ها معتقدند کشور در مسیر اشتباهی حرکت می کند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، پل رایان که در شهر مادیسون سخنرانی می کرد، گفت: به اندازه ای این کشور از هم گسیخته و قطبی شده که بیشتر آمریکایی ها یعنی 7 نفر از هر 10، در چیزی اساسی باهم توافق دارند، آنها موافقند که کشور ما در مسیر اشتباهی قرار گرفته است.

وی در میان انتقادات فراوان طرفداران جمهوری خواه خود بدلیل عدم تمایل برای کمک به دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون و لیبرال ها را به تلاش برای تحمیل نوعی افسردگی و فضای تیرو تار در امریکا و پی گیری یک دستور کار سنگین دولتی برای نخبگان متهم کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: در آمریکایی که آنها می خواهند نیروی محرکه همه چیز دولت است ،در چنین جایی دولت از مردم دور شده و حکومت بر ما به دست از ما بهتران و بوروکراسی سرد و بی روحی که جایگزین تفکر اصیل شده است می افتد.

در این سخنرانی رایان بدون آنکه نامی از ترامپ برزبان بیاورد در تاکتیکی مشترک با بسیاری از جمهوریخواهان کنگره در این دور مبارزات انتخاباتی ،کلینتون را که نظر سنجی ها حکایت از پیش گرفتنش از ترامپ دارد مورد حمله قرار داد.

این اظهار نظر پل رایان اولین دیدگاه وی پس از دوشنبه هفته گذشته است که در میان همکاران جمهوریخواه خود گفته بود دیگر از نامزد حزب جمهوریخواه در رقابت های انتخاباتی دفاع نکرده و برای او مبارزه انتخاباتی نخواهد کرد.

اگر چه رایان عدم حمایت خود از ترامپ را رسما اعلام نکرده است اما طی هفته گذشته دعوتنامه خود از ترامپ را برای شرکت در یک رویداد سیاسی در ویسکانسین لغو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها