یک هفته پس از انتشار فیلم اظهارات جنجالی ترامپ، ادعاهای تازه‌ای در مورد وی منتشر شده که سلامت اخلاقی او را بیش از پیش زیر سوال می‌برد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۱

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی به نقل از دو زن اعلام کرد که ترامپ این دو نفر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. در کنار این افشاگری‌ها علیه ترامپ، ویکی‌لیکس نیز هر روز سند تازه‌ای علیه هیلاری کلینتون منتشر می‌کند.

براساس اسناد جدیدی که وبسایت ویکی‌لیکس منتشر کرده، هیلاری کلینتون زمانی به طور خصوصی گفته بود آمریکا در صورتی که دولت چین در مهار برنامه هسته‌ای کره‌شمالی کوتاهی کند، اقدام به محاصره چین با سامانه دفاع موشکی خواهد کرد.

در همین حال موسسه گالوپ با انتشار یک نظرسنجی تازه اعلام کرد درحالی که هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال از دست دادن اعتبار خود در میان طرفداران حزب مخالف هستند، محبوبیت و وجهه دونالد ترامپ حتی در میان جمهوریخواهان هم رو به افول است.

به دنبال انتشار نوار اظهارات مستهجن او در مورد زنان از سوی نشریه واشنگتن پست و برگزاری دومین مناظره انتخاباتی آمریکا، محبوبیت ترامپ از 69 به 64 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش گالوپ، در حالی که ترامپ علاوه بر طرفداران حزب دموکرات در میان فراجناحی‌ها نیز اعتبار خود را از دست داده، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در میان این دسته از رای‌دهندگان کشورش همچنان از محبوبیت بیشتری نسبت به ترامپ برخوردار است. بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت کلینتون در میان دموکرات‌ها از 81 به 84 درصد افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها