اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

انتخابات آمریکا روی جلد مطبوعات جهان + عکس

دونالد ترامپ نامزد جدل برانگیز جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا این روزها حال و روز خوشی ندارد. نه تنها شدت انتقادها و حملات مخالفانش بیشتر شده بلکه تعداد طرفداران و اعضای حزبش نیز که از او رویگردان شده اند رو به افزایش است.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۶
پرتره ای که بیانگر شخصیت ترامپ است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیشن، نژادپرست، زن ستیز، خودخواه، خودبین، بیگانه ستیز، بیرحم... هفته نامه آمریکایی نیشن جلد شماره این هفته خود را به پرتره « پدیده ترامپ» اختصاص داد. پرتره ای که با کلمات ترسیم شده است: کلماتی که به خوبی شخصیت نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا نمایان می کند و کلمه هایی که تلخیص سوژه هایی است که وی در مبارزات انتخابتی اش مطرح کرد.

در عین حال، می توان هاله ای را اطراف پرتره ترامپ مشاهده کرد که از کلمه WALL تشکیل شده و اشاره ای به احداث دیوار در مرزهای ایالات متحده آمریکا با مکزیک است. ترامپ از مخالفان ورود مکزیکی ها به آمریکا و از طرفداران پروپا قرص احداث این دیوار است.

همچنین ، آخرین شماره نیشن به تبلیغات ویرانگر میلیونر سیاستمدار اختصاص داشته و نیز دلایلی که ترقی خواهان باید بر اساس آنها در انتخابات 8 نوامبر به هیلاری کلینتون رای دهند. واژگان « هیلاری رئیس جمهور» هم در دایره ای قرمز روی جلد هفته نامه نیشن نقش بسته است.

مترجم: ‌بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها