انتصاب در رسانه ملی

معرفی 2 مدیر جدید در برون مرزی صدا و سیما

معاون برون مرزی صدا و سیما ، مدیر کل خبر و تفاسیر و مدیر رادیو عربی و آفریقایی این معاونت را با صدور احکامی جداگانه منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۳
معرفی 2 مدیر جدید در برون مرزی صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، دکتر پیمان جبلی در حکمی عباس محمدنژاد را به سمت مدیرکل خبر و تفسیر در معاونت برون مرزی صدا و سیما منصوب کرد. وی در این حکم، مدیرکل جدید این اداره کل را بر نشر و تبیین حرفه ای و دقیق مواضع و سیاست های نظام جمهوری اسلامی، مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی برای مخاطبان منطقه ای و جهانی موظف کرده و از وی خواسته است در زمینه رسانه های مکمل در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و پیام رسان فعال عمل کند . وی همچنین از بهروز قزلباش که پیش از این عهده دار مسئولیت این اداره کل بود تشکر کرده است .

پیمان جبلی در حکم دیگری نیز، سید عباس انجام را به عنوان مدیر رادیو عربی و آفریقایی معاونت برون مرزی صدا و سیما منصوب کرده است .او در این حکم از مدیر جدید این رادیو خواسته است نسبت به اهمیت حوزه مخاطبان عربی آفریقایی حساس باشد و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را در اولویت کارهای خود قرار دهد. فعال شدن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به مخاطبان از دیگر تاکیدات دکتر جبلی به سید عباس انجام است.

معاون برون مرزی صدا و سیما همچنین از "سید احمد حسینی خبیر " نیز که تاکنون مدیر این رادیوی برون مرزی بود به خاطر زحماتش قدردانی کرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها