کره جنوبی به دنبال پیروزی بر ایران

اشتلیکه :به‌دنبال یک بازی خوب و تاریخ‌سازی هستیم

مدافع پیشین تیم ملی با تمجید از عملکرد مدافعان این تیم دردیدار با ازبکستان، گفت: کره‌جنوبی می داند که بازی سختی برابر ایران و تماشاگرانش دارد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۱
کره می‌داند بازی سختی با ایران دارد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جواد زرینچه با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در سومین دیدار خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018، گفت: سه امتیاز شیرین را مقابل تیمی به دست آوردیم که بسیار فیزیکی و جنگنده بازی می کرد و در آسیا یکی از تیم هایی است که از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و با همین فیزیک بدنی توانسته یکی از تیم های صاحبنام را شکست دهد.

وی تاکید کرد: در اینکه چیزی حدود ۷۰ دقیقه دفاع کردیم شکی نیست، اما این طبیعی است که وقتی در خانه حریف به گل دست پیدا می کنیم ناخودآگاه به لاک دفاعی خواهیم رفت. باید از مدافعان تیم ملی تشکر کرد که توانستند مقابل حملات پی در پی ازبک ها به خوبی دفاع کرده و اجازه ندهند دروازه علیرضا بیرانوند باز شود.

زرینچه در خصوص عملکرد مدافعان تیم ملی گفت: به اعتقاد من مدافعان تیم ملی در دیدار برابر ازبکستان بهترین عملکرد را داشته زیرا هم توانستند دفاع منطقی را انجام دهند و هم سیدجلال توانست تک گل پیروزی بخش را مقابل ازبک ها زده و صدرنشینی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: هر چقدر خط دفاع ما خوب بود، اما مهاجمان ما عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند خطر آنچنانی را بر روی دروازه ازبک ها به وجود بیاورند. تنها خطر جدی آنها در دقایق پایانی و توسط وحید امیری به دست آمد که آن را هم دروازه بان ازبکستان دفع کرد.

زرینچه در خصوص دیدار سه شنبه هفته جاری تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: امیدوارم که بازیکنان ما در باد پیروزی مقابل ازبک ها نخوابند و تصور نکنند که مقابل کره جنوبی یک پیروزی آسان را به دست خواهند آورد؛ زیرا تجربه ثابت کرده هر وقت با چنین تفکری پای به میدان گذاشتیم در پایان به بن‌بست رسیدیم.

وی افزود: کره یک تیم تاکتیک‌پذیر است و می داند که باید مقابل صد هزار تماشاگر علاقه مند و طرفدار فوتبال ایران چگونه بازی کند و به خوبی آگاه است که دیدار مشکلی را برابر ایران خواهد داشت. پیروزی برابر تیمی که از حمایت هواداران پرشور برخوردار است، کاری بسیار سخت است.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مقابل کره با ارائه یک بازی قابل قبول و منطقی و به دور از احساس به نتیجه دلخواه دست پیدا کرده و با خیالی آسوده فقط به حضور در جام جهانی فکر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
من قبول ندارم كه ایران در برابر ازبكستان دفاع می كرد . بلكه ایران تسلط كامل بربازی داشت وازبكها نتوانستند حتی یك شوت به سمت دروازه ایران بزنند . كجای این یعنی دفاع ؟ بعضی ها در 30 سال پیش سیر می كنند كه ایران در برابر حریفان به طور احساسی از چپ وراست حمله می كرد وآخر سر با گل دقیقه 90 می باخت . وبعدش هم می گفتند هرچند باختیم ولی خوب بازی كردیم .!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها