معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی در حکمی، علی بخشی زاده را به عنوان رئیس جدید مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۴
رئیس مرکز نظارت و ارزیابی صداوسیما منصوب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضی در این حکم، با تاکید بر اهمیت موضوع نظارت و ارزیابی به عنوان ابزاری دقیق و موثر در مدیریت، تکمیل فرآیند تولید و توزیع پیام از پژوهش و ایده‌پردازی تا تولید محتوا و پس از آن توزیع و پخش به‌نحو مطلوب و مؤثر را که از اهداف رسانه ملی است، در گرو نظارت و ارزیابی در تمامی ابعاد و مراحل دانست.

متن حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای علی بخشی‌زاده

نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات مدیریتی جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌ عنوان «رئیس مرکز نظارت و ارزیابی» منصوب می‌شوید.

تکمیل فرآیند تولید و توزیع پیام، از پژوهش و ایده‌پردازی تا تولید محتوا و پس از آن توزیع و پخش، به‌ نحو مطلوب و مؤثر که اهداف رسانه ملی را محقق سازد، در گرو نظارت و ارزیابی در تمامی ابعاد و مراحل است.

نظارت و ارزیابی یکی از ابزارهای دقیق و مؤثر مدیریتی است که چناچه عالمانه، دقیق موشکافانه همراه با نگاه مشورتی و مشفقانه و در چارچوب فرآیند طراحی شده، به بیان نقاط قوت و ضعف موضوع بپردازید، نقشی بی‌بدیل در تداوم حرکت صحیح و اصلاح آسیب‌های احتمالی خواهد داشت.

همکاری با مرکز پژوهش و سنجش افکار و مرکز طرح و برنامه در تقسیم نقش و وظیفه در فرآیند مهندسی و مدیریت پیام و ارتباط نزدیک با تمامی حوزه‌های تولیدی، محتوایی در سازمان و ارتقای کمی و کیفی روند و سطح گزارش‌های نظارت و ارزیابی، ادامه روند مکانیزه‌ کردن گزارش‌گیری و گزارش‌دهی، شناسایی ظرفیت‌های موجود در سطح کشور جهت برون‌سپاری فعالیت‌های قابل واگذاری در حوزه اجرا با حفظ مدیریت و نظارت مرکزی به‌ویژه در حوزه فضای مجازی و اتکا به داشته‌های مرکز در حوزه نیروی انسانی و روش انجام کار و تلاش در راستای بهبود و روزآمدسازی فعالیت‌ها از حیث موضوع، روش‌کار و شیوه ارائه از اهم وظایف جنابعالی است.

لازم است از زحمات و تلاش‌های آقای دکتر رضا خاشعی در مدیریت مرکز تشکر و قدردانی نمایم.

امید است در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در انجام وظایف موفق باشید.

حسین رضی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها