در مصاحبه با جام جم آنلاین؛

خواننده پاپ از ققنوس 32 میلیون تومانی گفت

فریبرز غفاری با معرفی کلیپ عاشورایی و هزینه بر خود با نام « ققنوس» از مسئولان رسانه ملی خواست تا قدر ظرفیت ها و دارایی های موسیقایی خود را بدانند.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۳
خواننده پاپ از ققنوس 32 میلیون تومانی گفت

این آهنگساز، ترانه سرا و خواننده جوان کشور به جام جم آنلاین، گفت: ایام محرم بهترین زمان برای معرفی و پخش موزیک ویدئو « ققنوس» است. ققنوس، تک آهنگی 5 دقیقه ای است که برای آن تصاویر بسیار زیبا و با محتوای ارزشی تدوین شده است. مضمون موزیک ویدئو «ققنوس» موضوع امر به معروف و نهی از منکر است که پیام اصلی عاشورا و فلسفه شهادت امام حسین(ع) همین امر به معروف است.
وی افزود: این کلیپ با حمایت و پیشنهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر تهیه شد. چرا که نهادینه کردن این بخش از فروع دین و آشنایی جامعه با این موضوع یک ضرورت است که بارها از سوی مقام معظم رهبری و اساتید اخلاق مورد تأکید قرار گرفته است. این کلیپ با چراغ سبز و قرمز راهنمایی و رانندگی یعنی امر و نهی شروع می شود و با رفتارهای شهروندی و افتخارات علمی و ورزشی و هسته ای ایران ادامه می یابد. سپس با توجه به مضمون ارزشی و اسلامی آن بخش هایی از سریال امام علی(ع)، کربلای امام حسین(ع) و قسمتی هم از مظلومیت حضرت زهرا(س) تدوین شده که بسیار تاثیرگذار است.

ققنوس 32 میلیونی

غفاری با اشاره به هزینه 32 میلیون تومانی ساخت این کلیپ ویدئویی، تصریح کرد: متاسفانه رسانه ملی چه در بخش رادیو و چه در بخش تلویزیون این اثر را در برنامه پخش خود قرار نداده است. در حالیکه نه تنها سال گذشته مجوز پخش آن از مرکز موسیقی رسانه ملی اخذ شد بلکه آقای معلم، مدیر آن مرکز نیز با اظهار رضایت از کار، دستوری را مکتوب کردند تا از تصاویر مخصوص برای ساخت کلیپ استفاده شود. اما این اثر با بی مهری تلویزیون روبرو شده است.
این هنرمند و ترانه سرا گفت: من آثار و اجرای زیادی با مضامین انقلابی، اسلامی و ملی داشته و دارم. برای نمونه می توان به آهنگ های «خروش 9 دی» با موضوع بصیرت و ولایت، «ایران آباد» با موضوع غرورملی و اعتلای ایران ، «یاحیدر» با موضوع حضرت علی(ع)، « طبس» با موضوع ضد آمریکایی، استجابت، امام حسین(ع)، امام زمان(عج) و بسیاری دیگر کار کرده ام. اما باید اذعان کنم رفتار برخی از مسئولین صدا و سیما خستگی را روی تن آدم می گذارد.
غفاری ادامه داد: رسانه ملی باید قدر داشته ها و ظرفیت های موسیقیایی خود را بداند آن هم در شرایطی که رسانه های خارجی بسیار طالب هستند تا فعالان عرصه هنر و موسیقی را به سوی خود جلب کنند. وقتی که کلیپ «خروش 9 دی» را اجرا کردم قریب به 67 هزار پیام و ناسزا در اینترنت نثار من کردند. اما من ماندم و باز برای انقلاب و کشورم خواندم. در سال های گذشته بالغ بر 10 بار رسانه ها و مراکز موسیقی خارج از کشور از من با قول حمایت همه جانبه دعوت کرده اند که مهاجرت کنم اما نپذیرفتم و ماندم.
محمد زندکریمخانی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحید
-
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
قدرهنرمندان روبدنید حیفه این خواننده خوش صداست كه بخواد ازین دیار كوچ كنه.امیدوارم كه حمایت خوبی از هنرمندان بشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها