ریزگردها دوباره وضعیت خوزستان را آشفته کرد و باعث تشکیل جلسه مدیریت بحران کشور شد

طرح‌های غیرکارشناسی، متهم ریزگردهای خوزستان

اینستاگردی

بحران آلودگی هوای خوزستان صدای حافظ ناظری را در آورد+ عکس

حافظ ناظری در اینستاگرامش برای کمک به رفع مشکل اساسی آلودگی هوا در خوزستان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۲
بحران آلودگی هوای خوزستان صدای حافظ ناظری را در آورد+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین، ناظری نوشت:

تنفس، لازمه ی اصلی حیات همه ی موجودات بر روی کره زمین است و داشتن هوایی پاک و سالم ابتدایی ترین حق همه ی ما انسان هاست. امّا متاسفانه میلیون ها نفر از هموطنانم در استان خوزستان و استان های غربی کشور، از این حق طبیعی محروم اند و من خود دیشب در سفرم از اهواز به سمت شیراز، شاهد این بحران عجیب بوده ام.
آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین و دولت مردان در کشوری خاص مانند ایران، و استانی مانند خوزستان، که یکی از قطب های مهم فرهنگی و اقتصادی ایران به شمار می آید، به حقوق ابتدایی مردمی که هنوز هم آثار جنگ را به دوش می کشند و سال ها دژ محکمی برای حفظ صلح و آرامش امروزه ی کشورمان بوده اند، توجه کنند؟! هموطنان عزیزم در استان خوزستان مطمئن باشند که من هم به نوبه ی خود، برای کمک به رفع مشکل اساسی آلودگی هوا، هرچه در توان دارم انجام خواهم داد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
اهوازی
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
با سلام، از شما و دیگر هموطنانی كه متوجه مشكل ایجاد شده ناشی از مدیریت غلط دولتی برای ما مردم خوزستان شده صمیمانه تشكر میكنیم . تنها باید بگویم خیر از زندگیشان نبینند.
محمد-شهروند اهوازی
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
درود بر غیرت هنرمندان ایران زمین
حمید
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
دمت گرم
ali
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
مشكلات خوزستان
گرمای شدید: یعنی هر خانواده باید چیزی حدود 5 الی 6 میلیون هزینه كولر برای خانه بكنه حالا هزینه برق بماند
آب شرب : با وجود گل بودن آب هر خانواده باید حدود 500 الی 700 هزار تومان هزینه خرید دستگاه آب تصفیه و یا آب شیركن كنه،جدیدآ هم برای حمام و ماشین لباسشوی همه باید تصفیه آب خرید.
هوای آلوده: مشكل جدید یا بهتر بگم 8 سال گذشته كه باید بگم باید به دنبال خرید ماسك های فوق حرفه ای و تصفیه هوا برای خانه باشیم.
و...............

نیازمندی ها