با وجود این که چند روز از بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا می گذرد اما رسانه های روسیه هنوز روی اتفاقات بازی روستوف با آیندهوون مانور می دهند.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۹
پنالتی سردار آزمون در لیگ قهرمانان سوخت(عکس)

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، در اواسط نیمه اول بازی روستوف با آیندهوون سردار آزمون مهاجم ایرانی در داخل محوطه جریمه توسط یکی از مدافعان هلندی از پشت شارژ شد و به همین خاطر نتوانست از موقعیت گلزنی خود با ضربه سر به نحو احسن سود ببرد، صحنه ای که در همان لحظه با عتراض بازیکنان روستوف روبرو شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بعد از این بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید رسانه های روسی با انتشار تصاویری از صحنه خطا روی آزمون توسط مدافع آیندهوون روی پنالتی بودن این صحنه بحث کردند که اکثر کارشناسان داوری روسیه اعتقاد داشتند پنالتی روی سردار آزمون در مصاف هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از چشمان داور بازی دور مانده و سوخته است.

یکی از کارشناسان داوری روسیه در مصاحبه با سایت sovsport گفت:« داور در طول 90 دقیقه با سوت های اشتباه خود حسابی روی اعصاب بازیکنان روستوف راه می رفت و پنالتی روی آزمون هم از چشمان داور دور ماند تا کمیته داوران یوفا پایین ترین نمره را به داور جدال روستوف با آیندهوون بدهد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها