امروز مهلت ثبت‌نام بازیکنان خارجی در لیگ قطر به پایان می‌رسد

احتمال فسخ یکطرفه قرارداد دژاگه با العربی

داستان جدایی اشکان دژاگه از العربی پیچیده شده است. هر روز خبر جدیدی از اختلاف او با سران این باشگاه قطری به گوش می‌رسد و اخبار ضدونقیضی منتشر می‌شود. یک روز خبر می‌رسد این بازیکن در العربی می‌ماند و روز دیگر خبر از انتقال او به تیم‌های دیگر می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۰

پیش از این قرار بود تا پنجشنبه گذشته تکلیف اشکان مشخص شود، اما همچنان مسئولان باشگاه برای فسخ قرارداد او دودل هستند. رقم بالای قرارداد این بازیکن ایرانی به اندازه‌ای است که حتی قطری‌های متمول را هم برای فسخ قرارداد با شک و تردید روبه‌رو کرده است.

با این حال و براساس اخبار رسیده مسئولان باشگاه العربی به این نتیجه رسیده‌اند که خیمنز شیلیایی را جانشین اشکان کنند و حالا تنها مشکل‌شان فسخ قرارداد دژاگه است. اشکان این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و این درحالی است که مهلت ثبت اسامی بازیکنان خارجی در لیگ ستارگان قطر امروز به پایان می‌رسد و اگر مسئولان العربی تصمیم به ثبت‌نام خیمنز داشته باشند، باید قرارداد دژاگه را به صورت یکطرفه فسخ کنند؛ اتفاقاتی که باعث می‌شود این تیم هزینه سنگینی را متحمل شود. براساس نوشته روزنامه‌های قطری، دژاگه هم برای فسخ قراردادش تمام پولی را که توافق کرده، می‌خواهد و دوست دارد همه چیز طبق مفاد قراردادش پیش برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها