دو زن و یک مرد که به اتهام کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی تحت تعقیب پلیس بودند، دستگیر شدند و به 30 فقره دزدی اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۴
همدستی 2 زن با یک مرد در سرقت‌های سریالی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با وقوع چند فقره کیف‌ قاپی و موبایل‌ قاپی در شرق تهران، تحقیقات ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس برای دستگیری سارقان آغاز شد.

تحقیقات پلیسی نشان می‌داد سارقان دختر و پسری جوان و سرنشینان موتورسیکلتی بودندکه با نزدیک شدن به زنان به بهانه پرسیدن نشانی با غافلگیر کردن این افراد، گوشی و کیف‌هایشان را سرقت می‌کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد سارقان با یکی از شماره‌های ثبت شده در گوشی‌های سرقتی تماس می‌گرفتند و از او می‌خواستند به مالباخته بگوید با آنها تماس بگیرد و در صورت تماس مالباختگان برای پس دادن اموالشان از آنها اخاذی می‌کردند.

در ادامه تحقیقات پلیسی یکی از سارقان که مردی جوان بود، دو روز پیش شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد این سرقت‌ها را با همدستی دو زن جوان به نام‌های اعظم و اکرم که ساکن خیابان مخابرات هستند، انجام داده است. این دو سارق نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. آنها تاکنون به 30 فقره دزدی اعتراف کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فریدون
-
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
چرا متهمینی كه جرم هایشان محرز میشود را به مردم نشان نمیدهید ؟؟ میخواهید آبرویشان نرود ؟؟ میدانید همین دزدان میتوانند به مراتب به دزدان خطرناك تری تبدیل شوند ؟؟ دلیل عدم گذاشتن تصویرشان در روزنامه ها و سایت ها چیست ؟؟؟ به اعتقاد من قانون كنونی هیچگونه بازدارندگی ندارد و باید اصلاح شود . ولی باید از قوه قضائیه پرسید چرا اصلاح نمیكنید این قانون دست و پا بسته روووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟ البته اگر جوابی بدهند كه متاسفانه هرگز جوابی نداده اند

نیازمندی ها