گل‌محمدی قراردادش را با ذوب‌آهن فسخ کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۰
گل‌محمدی قراردادش را با ذوب‌آهن فسخ کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد: یحیی گل‌محمدی قراردادش را با باشگاه ذوب‌اهن با توافق طرفین فسخ کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در این فصل از 7 مسابقه انجام شده فقط یک برد کسب کرده است.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها