رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

نام نویسی 200 هزار زائر اربعین در سامانه سماح

رئیس سازمان حج و زیارت در بابلسر گفت: پیش بینی می شود با نزدیک شدن به اربعین حسینی شمار مشتاقان به دو میلیون نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۱
نام نویسی 200 هزار زائر اربعین در سامانه سماح

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، رئیس سازمان حج و زیارت در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید منا حاج ایمان مسیبی در بابلسر گفت: پیش بینی می شود با نزدیک شدن به اربعین حسینی شمار مشتاقان به دو میلیون نفر افزایش یابد.

سعید اوحدی با اشاره به آخرین تمهیدات صورت گرفته برای اربعین 95 گفت: برای تسهیل در ورود و خروج دو میلیون زائر پیش بینی شده ایرانی امسال 12کنسولگری در 12 نقطه ایران تاسیس می شود تا زائران بدون مشکل روادید خود را از ابتدای مهر برای حضور در کشور عراق دریافت کنند.

او با بیان این که قابلیت های مختلفی برای اعزام زائران در سامانه ملی سماح در نظر گرفته شده است به شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیه کرد نامنویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از بیستم محرم (اول آبان) افزود: مرز خروجی و تاریخ خروج از کشور در سامانه سماح بصورت هوشمند طراحی شده به گونه ای که اگر کسی دیر ثبت نام کند و ظرفیت مرز مورد نظرش تکمیل باشد، تاریخ جدیدی را برای آن مرکز تعیین می کند.

اوحدی همچنین گفت: از ابتدای محرم در 20 نقطه کشور شاهد صدور ویزا خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها