عضو شورای شهر سلطان آباد فارس از کشته شدن کودک ۵ ساله توسط سگهای ولگرد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۰
سگ‌های ولگرد کودک ۵ ساله را دریدند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سعیده فرمانی گفت: دو روز پیش یک کودک ۵ ساله که به همراه برادر بزرگ خود در کوچه بازی می کردند ناگهان مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت و تکه پاره شد.

وی با اعتراض به اینکه دوستداران حیوانات ولگرد جوابگوی این خانواده باشند، افزود: زمانیکه بحث جمع آوری سگ های ولگرد مطرح بود گروهی با بزرگ نمایی و تجمع در مقابل محیط زیست اعتراض خود را عنوان کردند.

عضو شورای شهر سلطان آباد ادامه داد: امروز باید همان افراد معترض به سگ کشی و جمع آوری حیوانات پاسخگوی این خانواده باشند زیرا همچنان پرونده سال گذشته برای ما باز است و باید پاسخگو باشیم.

فرمانی یادآور شد: تعداد سگ‌های ولگرد در این مناطق بیش از حد است و چندی پیش نیز صورت یک کودک نیز توسط سگ های ولگرد دریده شد.

وی با بیان اینکه مسئولین تکلیف خانواده های ساکن در این محلات را روشن کنند تاکید کرد: امروز خانواده های دیگر این منطقه نگران هستند و مسئولین باید برای رفع مشکلات این خانواده ها چاره اندیشی کنند.

گفتنی است؛ منطقه سلطان آباد در حاشیه شهر شیراز قرار دارد که سال گذشته مسئولین این منطقه به دلیل جمع آوری سگ های ولگرد با مشکلاتی مواجه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
جواد
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
بكشیدشون بی سرو صدا. با اسلحه صدا خفه كن دار.شبها با نیسان یا وانت مزدا شهرداری برید و یه اكیپ از بچه های شهرداری و بهشون به ازای هر لش سگ پول بدن . اضافه كاری هم بدن.كاری نداره كه.
بینام
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
هر وقت خواستن سگهای ولگرد رو به نحوی از جامعه دور كنن، یك سری آدم مثلا روشنفكر نما اومدن و شلوغ كردن و نذاشتن! خب نتیجه اش هم میشه همین! اون سگ زبون بسته كه بیماری هاری گرفته و دست خودش نیست، قربانی هم كه یك بچه بود و قدرت دفاع نداشت، حالا باید از عزیزان روشنفكر پرسید، شماها كه خیلی حالیتونه و نمیذارین شهرداری بیای و سگهای ولگرد رو جمع كنه، چه راه حل جایگزینی دارید؟!!!
علی
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
بطور جد باید افراد معترض به سگ كشی و جمع آوری حیوانات پاسخگوی این خانواده باشند.
حمایت از حقوق حیوانات به جه قیمتی، وقتی حیوانی آزار رساند باید از بین برود مگر نسل سگها در حال انقراض هست كه ناراحت كشتن آنها هستن.
مسئولین باید به خواسته اكثریت و امنیت مردم توجه كنند، نه عده قلیلی كه بدون توجه به جوانب كارشون در حال مثلاً حمایت از حقوق حیوانات هستن.
بینام
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
خب اون عده ی قلیل، تو شبكه های ماهواره ایی دارن به شدت پشتیبانی میشن، پشتشون به همونا گرمه. یك عده از هموطنان گرامی ما هم تصور میكنن حرفای ماهواره وحی منزله و باید بهش گوش بدن و بی چون و چرا بپذیرن!
شعبون بامخ
-
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
۰
۰
ترحم بر شغال تیز دندان
ستمكاری بود بر گوسفندان

نیازمندی ها