این برنامه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه 2 پخش می‌شود

ترسیم الگوی خانواده اسلامی - ایرانی در غیرمحرمانه

مستند مناظره «غیرمحرمانه» امروز و فردا به مناسبت بازگشایی مدارس با تمرکز بر سند تحول بنیادین نگاهی ویژه به نظام آموزش و پرورش کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۸

به گزارش روابط عمومی شبکه 2، پنجشنبه اول مهرماه جمعی از اندیشمندان عرصه آموزش و پرورش در اتاق فکر برنامه گرد هم آمده‌اند تا کلید‌واژه‌های اصلی این موضوع را بررسی کنند. محمد بهرنگی؛ معاون سازمان جهانی آموزش علوم و تکنولوژی، حمیدرضا کفاش؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و علی زرافشان؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جمله کارشناسان این برنامه‌اند که پیرامون نکات کلیدی سند تحول بنیادین به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

در این برنامه «حیات طیبه» به عنوان تعبیری اصلی که در سند تحول از آن یاد شده، به بررسی گذاشته می‌شود و تاکید می‌شود هر میزان آموزش‌های ارائه شده در مدارس به فطرت دانش‌آموزان نزدیک‌تر باشد، «حیات طیبه» نیز دست‌یافتنی‌تر خواهد بود.

در مناظره روز جمعه دوم مهرماه، «غیرمحرمانه» میزبان علی‌اصغر فانی؛ وزیر آموزش و پرورش و محمد بهرنگی است. مباحث اصلی مناظره فوق به اجرای این سند مهم کشور، نحوه اجرا و ضرورت‌های این طرح اساسی در نظام آموزشی برمی گردد.

مستند مناظره «غیر محرمانه» کاری است از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو روی آنتن می‌رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه و یکشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها