مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی«ربوده شده» ساخته بیژن میر باقری در پردیس سینمایی کورش با حضور جمعی از هنرمندان، سینماگران واهالی رسانه برگزار شد.‌
کد خبر: ۹۴۷۷۱۴
ستاره‌ها در اکران خصوصی یک فیلم + تصاویر

در ابتدا بیژن میرباقری گفت: از حضور شما در این جمع خوشحالم و امیدوارم لذت کافی را ببرید.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این اثر در این مراسم بیان کرد: یشاپیش عید را تبریک می کنم و از همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: تمام تلاش ما در جهت ساخت فیلمی قابل تامل و جذاب بود و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید.

در ادامه عوامل سازنده این فیلم روی صحنه آمدند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند و هدایایی به آنها اهدا شد. در این مراسم بجز بازیگران و عوامل فیلم هنرمندانی چون فرزاد فرزین، رضا عطاران و...حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رامین
-
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
۰
۰
تا جایی كه حافظه من یاری می كنه هیچكدام از این بازیگران در حوزه ی بین المللی جایزه ای ندارن و یا حتی حضور نداشتن پس اگه پاشونو از مرز كشور بذارن بیرون هنرمند محسوب نمیشن در نتیجه هنر ایشان محدود به یك جغرافیاست كه ارزش چندانی ندارد .... ارزش هركس به آن است كه در هر مكان و هر زمان به یك اندازه ارزش داشته باشد پس به نظرم بهتر است واژه ی هنرمند را به این ارحتی به سخره نگیریم
نظر
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
چرا دماغ همه بازیگر هایی كه دماغ عمل می كنند یه جور شده . من از دكترای محترم دماغ عمل كن واقعا تقاضا دارم كه حداقل یه كم متفاوت عمل كنند . من جدیدا دیگه قیافه همه بازیگرا رو یه جور میبینم . از هم تشخصیشون نمی دم .اینو واقعا می گم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها