مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

شورای ایمنی در مدارس اصفهان ایجاد می‌شود

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تأکید کرد

الزام معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی در خودروهای سرویس مدارس، از کنترل های مضاعف و ویژه در ارتباط با این خودروها در مراکز مکانیزه شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹
الزام معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، حسینی منش در خصوص طرح استقبال از مهر و اقدامات این مجموعه برای خودروهای سرویس مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته داشتن معاینه فنی برای این خودروها الزامی است.

وی با اشاره به این مسئله که بنا بر گزارشات در سه سال گذشته هیچگونه تصادف و یا حادثه‌ای ناشی از نقص فنی در خودروهای سرویس مدارس اتفاق نیفتاده اظهار داشت: بدون تردید برنامه ریزی مدیریت شهری به الزام اخذ معاینه فنی توسط رانندگان سرویس مدارس در کنار آموزش ها و فرهنگ سازی هایی که در این راستا انجام شده است عامل اصلی ارتقاء سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات است.

حسینی منش با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی بواسطه شروع طرح کاهش از ابتدای مهر ماه، ادامه داد: جهت به حداقل رسیدن زمان انتظار در مراکز به رانندگان سرویس مدارس توصیه می‌شود که حتما قبل از مراجعه به مراکز با استفاده از سامانه پیامکی 2000112 با ارسال شماره 1 از آخرین وضعیت صف در مراکز مطلع شوند و برای به حداقل رسیدن میزان معطلی نسبت به انتخاب مرکز با مدت زمان انتظار کمتر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با رویه انجام معاینه فنی خودروهای سرویس مدارس گفت: در مراکز معاینه فنی، خودروهای سرویس مدارس به صورت ویژه مورد ارزیابی و کنترل قرار می گیرد و موارد مربوط به ایمنی خودرو به صورت سخت گیرانه تری در مقایسه با خودرهای شخصی بازرسی و کنترل می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس در خدمت رسانی به دانش آموزان در طرح استقبال از مهر جهت تسریع در پذیرش خودروهای سرویس مدارس در دو مرکز شکوفه وچمران خطی جهت انجام معاینه فنی این خودروها اختصاص یافته تا در کمترین زمان به رانندگان ارایه خدمات کنند.

حسینی منش در پایان تاکید کرد: خانواده ها جهت حفظ سلامت فرزندانشان با حساسیت ویژه‌ای داشتن معاینه فنی سرویس مدرسه را پیگیری و حتما از خودروهای مجاز سرویس مدارس که دارای گواهی معاینه فنی می باشند استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها