«شهردار برتر نمازی» و «کلانشهر برتر پژوهشی»

دو افتخار بزرگ اصفهان کمتر از یک هفته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

شورای ایمنی در مدارس اصفهان ایجاد می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شورای ایمنی در همه مدارس اصفهان تشکیل می‌شود تا راهکارهای لازم را به دانش آموزان در مواقع بحرانی و وقوع زلزله تعلیم دهند.
کد خبر: ۹۷۵۷۶۹
شورای ایمنی در مدارس اصفهان ایجاد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، منصور شیشه‌فروش، در مراسم هجدهمین مانور زلزله در مدرسه دخترانه حضرت ولی عصر (عج) گفت: اعتبارات مناسبی در اختیار آموزش و پرورش برای بازسازی و ایمن‌سازی مدارس استان اصفهان در مقابل زلزله تخصیص می‌یابد.

وی افزود: ۲۰۰ محله در شهر اصفهان پس از آموزش‌های لازم مانور زلزله را به صورت خاص اجرا می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر نیز طرح خاصی را برای آموزش خانواده‌ها در رابطه مقابله با مخاطرات طبیعی ارائه می‌کند؛ قرار است مانور عملیات توسط ارگان‌های مختلف با هماهنگی نیروی انتظامی شکل بگیرد تا در صورت حادثه، هر یک از دستگاه‌ها به وظایف خود را در این حادثه‌ها به نحو احسن عمل کنند.

وی افزود: هم‌زمان با نواخته شدن این زنگ در این مدرسه، مدارس دیگر استان اصفهان نیز در این مانور بیش از ۵۰ هزار نفر از عوامل آموزش و پرورش در این اقدام کمک کرده‌اند.

شیشه فروش با بیان اینکه دانش‌آموزان قبل از برگزاری این مانور موارد آموزشی لازم را دیده‌اند، تصریح کرد: ویژگی مانور امروز این است که ساکنین محله‌های اطراف نیز به صورت افتخاری درگیر مانور زلزله می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها