مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تأکید کرد

الزام معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

سرویس های فاقد برچسب جریمه می شوند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس موظف به کنترل سرویس های مدارس از حیث سلامت خودرو و سلامت راننده هستند و اگر خودرویی این مدارک را نداشته باشد ۴۰ هزار تومان جریمه می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۰
سرویس های فاقد برچسب جریمه می شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار تیمور حسینی در حاشیه مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس در جمع خبرنگاران گفت: خودروهای سرویس دانش آموزان باید بسیار ایمن باشند زیرا هر خانواده اگر بخواهد برای حمل و نقل فرزندش به مدرسه یک ماشین داشته باشد، ترافیک سنگین و غیرضروری در تهران راه می افتد از این رو بحث ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفت و پلیس، ناظر فعالیت های انجام شده در تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.

وی با ارزیابی کیفیت کاری که انجام شده و هماهنگی بین بخشی دستگاه ها گفت: نمی توان ادعا کرد که همه دانش آموزان تحت پوشش قرار گرفته اند از همین جا از اولیای دانش آموزان خواهش می کنم نگاه صرف اقتصادی به سرویس مدارس نداشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همکاران بنده موظف به کنترل سرویس های مدارس از حیث سلامت خودرو و سلامت راننده هستند و اگر خودرویی این مدارک را نداشته باشد ۴۰ هزار تومان جریمه می شود.

سردار حسینی گفت: بالا بودن کیفیت کار، مشارکت جمعی را می طلبد و امیدواریم سال تحصیلی پیش رو شاهد کاهش حوادث باشیم.

وی گفت: سال گذشته برای ۲۰۰ هزار خودرو غیرقانونی که معاینه فنی نداشتند و ناایمن بودند یا سرنشین اضافی داشتند، اعمال قانون شد.

رییس پلیس راهور گفت: برای مدارس ابتدایی و پیش دبستانی پیشنهاد ما استفاده از مینی بوس و میدل باس و ون است و برای بقیه مقاطع تحصیلی تاکسی مورد استفاده قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها