شبکه رادیویی سلامت، همزمان با عید سعید غدیر خم، ویژه برنامه های مختلف و متنوعی را از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۰
رادیو سلامت عید سعید غدیر خم را جشن می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه های شبکه رادیویی سلامت در روز عید سعید غدیر خم به شرح زیر است:

برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و گویندگی رضا شجاعی، کاری از گروه بهداشت روان، بامداد سه شنبه، از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه با حضور دکتر محمود برجعلی، روانشناس؛ دکتر حسین اعرابی، روانشناس؛ دکتر محسن ایمانی، روانشانس و حجت الاسلام احمد صادقی، کارشناس مذهبی موضوع «نشانه‌ها و معیارهای وفای به عهد» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی، به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، با حضور حجت الاسلام محمد حسن سعیدی، کارشناس مذهبی به این پرسش که «چطور عشق خودتان را به حضرت علی (ع) بیان می کنید؟» پاسخ می دهد.

برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی سارا شریفی و اجرای مریم سرمدی و مسعود خواجه وند کاری از گروه خانواده، از ساعت 10:30 الی 12:40 با حضور حجت الاسلام محمد حسن سعیدی، کارشناس مذهبی به موضوع «جوانمردی و تاثیر الگوهای دینی بر روابط اعضای خانواده» خواهد پرداخت.

«عقیق» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان به تهیه کنندگی زینب تسلیمی، از ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر سید حمید خویی، محقق علوم دینی و قرآنی و دکتر محمد دولتی، دکترای معارف اسلامی به موضوع «حضرت علی(ع) و نهج البلاغه؛ تفسیر خطبه غدیریه» می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها