رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری یک سارق کیف زن و کشف 20 فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۶
کیف زن اتوبوس های شیراز یک زن بود

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی سرقت های متعدد کیف زنی در اماکن عمومی و خصوصا اتوبوس های شهری در سطح شهر شیراز،‌ شناسایی عوامل سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند سارق را که یک خانم بود شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با انجام تحقیقات لازم منزل وی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری افزود: پس از انتقال این متهمه به پلیس آگاهی،‌سوابق کیفری وی بررسی و مشخص شد، این خانم از افراد سابقه دار است.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده وی به 23فقره کیف زنی در سطح خیابان ها و اتوبوس های شهری در شیراز اقرار کرد که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كارمند مفلس
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
یكروز بعداز ظهر سوار اتوبوس شدم در حالیكه تازه حقوق گرفته بودم و مقداری طلا داشتم و قصد تعویض طلا و گرفتن كادویی جهت عروسی یكی از بستگان . موقع سوار شدن خانومی بی جهت به من فشار می آورد و غرغر میكرد حواسم پرت شد وقتی اتوبوس 1 ایستگاه رد شد دیدم ته كیفم را بریده و تمام محتویاتش از جمله كارت شناسایی طلا با فاكتور ش و حقوقم و خیلی چیزهای با ارزش دیگر را برده بود .به كلانتری مراجعه كردم از آن واقعه سالها میگذرد دزد پیدا نشد ولی همچنان ناراحتیش برایم ماند و ترس از سوار شدن به اتوبوس.

نیازمندی ها