برنامه اخیر "دور یک میز" رادیو ورزش در گفت و گو با علی پورعروجی مدیر تیم ملی ب والیبال و محمد رضا تندروان مربی تیم ملی والیبال و مربی تیم بانک سرمایه به بررسی عملکرد تیم سرمایه در جام باشگاه های آسیا پرداخت.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۷
عملکرد تیم والیبال بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد رضا تندروان مربی تیم ملی والیبال و مربی تیم بانک سرمایه درباره این دوره از رقابت ها که در میانمار برگزار شد گفت: این دوره از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار داشت. زیرا قبل از این جام باشگاه ها در اردیبهشت برگزار می شد که تیم ها در استراحت بودند و نمی توانستند بازیکن تاپ جذب کنند چون همه تیم ها درگیر بازی های ملی و لیگ جهانی بودند. اما امسال جام باشگاه ها در شهریور برگزار شد و تیم هایی مانند چین، ژاپن، قزاقستان و عراق با جذب بازیکنان برجسته کیفیت مسابقات را ارتقا دادند.
وی ادامه داد با توجه به آن که تعدادی زیادی از بازیکنان ملی پوش برای تیم بانک سرمایه بازی می کردند این بازکنان 6 ساعت پس از بازگشت از برزیل راهی میانمار شدند. تیم ملی در ژاپن برای مسابقات کسب سهمیه ریو اوج را تجربه کرد. دوباره باید این اوج را در برزیل تکرار می کردیم که سخت بود. به همین دلیل ارائه یک عملکرد فوق العاده در جام باشگاه ها کار دشواری بود اما کارخانه توانست به خوبی تیم را هدایت کند.
علی پورعروجی مدیر تیم ملی ب والیبال اظهار داشت کادر فنی تیم سرمایه کار بزرگی انجام دادند و در مدت زمان کوتاه تیم را به هماهنگی رساندند و توانستند بهترین نتیجه را بگیرند. یکی از فاکتورهای مهم موفقیت در والیبال حضور مستمر بازیکنان در تیم های باشگاهی است. مانند لیگ کشور خودمان که لیگی فشرده است و بازیکنان با حضور در این لیگ تنها با گذراندن مدت کمی در اردو به آمادگی لازم می رسند. قطعا لیگ ایران خالی از مشکل نیست اما نزدیک به الگوی جهانی است.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی به بررسی موضوعات روز ورزشی می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها