یکی از خاخام های ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با صدور فتوایی تجاوز نظامیان اسرائیلی به زنان غیر یهودی را مجاز دانست که بی شباهت به فتواهای فرماندهان گروه تروریستی داعش و نیز مفتی های وهابی در 'جهاد نکاح' زنان برای حمایت از داعش نیست!
کد خبر: ۹۴۱۸۱۹
وجه تشابه فتواهای داعش، وهابی ها و صهیونیست ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا،ایال کریم که یک خاخام نژادپرست صهیونیستی است پیش تر فتوا داده بود که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی می توانند در خلال جنگ به زنان غیر یهودی (عرب) تجاوز کنند.

ایال کریم، فارغ التحصیل مدرسه مذهبی «بنی عکیفا» و یکی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی بوده است؛ وی در طول سال ها از طریق سایت کیفا به سوالات دینی یهودیان پاسخ می داد و در این بین برخی جواب ها و فتواهای تحریک آمیزی منتشر می کرد که ناقض قوانین بین الملل بود.

فتوای کریم مبنی بر تجاوز به زنان غیریهود بسیار شبیه به فتواهای داعش در حق مردم سوریه و عراق است.

از همه جالب تر برخورد رژیم صهیونیستی و تکریمی است که برای وی قائل شده و او را خاخام ویژۀ ارتش این رژیم قرار داده است.

فتوای جنجالی این خاخام صهیونیست در حلال شمردن تجاوز به زنان عرب تفاوت زیادی با فتوای جهاد نکاح وهابی های سعودی در عربستان ندارد، بطوری که ورود زنان در پی این فتوا و پیوستن تعداد زیادی از آنها از عربستان و دیگر کشورهای اسلامی که از فقر مذهبی رنج می برند به گروه تروریستی داعش، باعث افزایش تعداد مردان این گروهک شد.

بسیاری از اعضای داعش که از کشورهای دیگر به این گروه پیوستند، هدفشان کامجویی از زنان به عنوان برده جنسی بود که در کنار کشتار وحشیانه مسلمانان توسط آنها صورت می گرفته است.

اخیرا رسانه های خبری به نقل از یوری فدوتوف مدیر اجرایی دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد فاش ساختند که گروه تروریستی داعش ماده روانگردان کپتاگون را تولید می کند تا اعضای خود را به اوج خشونت و وحشی گری برساند.

به گفته وی، داعش تلاش می کند که نیروهایش را به مصرف کپتاگون معتاد کند، زیرا مصرف این ماده باعث ایجاد حس خشونت و وحشیگری می شود و رحم و عطوفت را از قلب مصرف کننده می برد.

البته رسانه های خبری جهان چندی پیش این خبر را نیز منتشر کردند که یک شاهزاده سعودی در فرودگاه بیروت با دو میلیون قرص روانگردان کپتاگون بازداشت شد که سر وصدای زیادی را در مجامع جهانی برپا کرد.

صدور اینگونه فتواها که توسط مفتی های وهابی و خاخام های اسرائیلی صادر و توسط گروه های تروریستی مثل داعش اجرا می شود، لزوم برخورد جدی علمای اهل تسنن را طلب می کند، چرا که بی توجهی و غفلت از این موضوع صدمات زیادی برای جهان اسلام و کل منطقه ببار می آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها