یک استاد اخلاق با انتقاد از کسانی که فیش‌های نجومی را توجیه می‌کنند، تاکید کرد: توجیه فیش‌های نجومی، خیانت است و مسئولان باید آشکارا درباره این موضوع با مردم سخن بگویند و ابهامات پیش آمده را رفع کنند.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۵
توجیه فیش‌های نجومی خیانت است/ می‌خواهند قالیباف را تخریب کنند

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام سید مهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه، استفاده از کلمه اشرافی‌گری برای کسانی که حقوق‌های بالا و سرمایه‌های کلان دارند، صحیح نیست، تصریح کرد: عده‌ای که در کشور حقوق‌‌های کلان و بسیار بالا دریافت می‌کنند، جزء اشراف نیستند، اینها پست هستند نه شریف؛ اینهایی که فیش‌های نجومی دارند، ظَلمه و طغیانگر هستند؛ اینها هیچ‌کدام از ویژگی‌‌هایی که اشراف دارند را ندارند و بی‌توجه به جامعه و مردم هستند و نمی‌خواهند به حق و حقوق مردم توجهی داشته باشند.

این استاد اخلاق در پاسخ به سؤالی درباره اخباری که اخیراً درباره شهردار تهران مطرح شده و نظر بعضی مبنی بر اینکه "این اتهام برای پوشاندن رسوایی فیش‌های نجومی مطرح شده است"، تاکید کرد: آقای قالیباف یک اصولگرا، انقلابی، حقیقت‌گرا و خدمتگذار است و برخی می‌خواهند به ایشان ضربه بزنند؛ من نمی‌گویم کارشان انتخاباتی است اما اینکه چنین اتهاماتی می‌زنند، هدفشان تخریب ایشان (قالیباف)است.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری درباره حاشیه‌سازی و اظهارات حاشیه‌ای برخی علیه قدرت و توان نظامی کشور، تاکید کرد: تقویت نظامی لازم است و باید قدرت نظامی افزایش یابد. آقا فرمودند چون قدرت نظامی بالا رفته است کسانی که قصد جسارت داشتند منصرف شده‌اند. منتهی قدرت نظامی هم نباید منجر به شکست وجاهت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها