دو یک میز یکشنبه 14 شهریور در گفت و گو با علیرضا حیدری، حسین رنگرز و فردین معصومی قهرمانان سابق کشتی به بررسی عملکرد رضا یزدانی در المپیک ریو پرداخت.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۹
عملکرد رضا یزدانی در المپیک ریو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، علیرضا حیدری قهرمان سابق کشتی درباره رضا یزدانی گفت: یزدانی کشتی گیری است که مسائل روحی و روانی بر روی او تاثیر زیادی می گذارد. اگر از نظر روحی در وضعیت خوبی باشد کشتی خوبی می گیرد و اگر در شرایط روحی مناسبی نباشد کشتی را واگذار می کند. یزدانی اگر بتواند آسیب دیدگی اش را درمان کند و بر روی مسائل روحی و روانی اش کار کند به راحتی می تواند در المپیک بعد مدال بگیرد. زیرا او بر اساس فیزیکی که دارد بر روی تشک انرژی کمی مصرف می کند و فن های خوبی می زند. اما چند ضعف حرکتی دارد که همیشه از این ضعف ها امتیاز می دهد. زمانی که فکر می کند از کسی می بازد دیگر نمی تواند دیدگاهش را تغییر دهد و می بازد.
وی اضافه کرد: هواداران کشتی در فضای مجازی در ایام المپیک ضربه بزرگی به کشتی زدند. در گذشته طرفداران کشتی خود اهالی کشتی بودند. اما امروز طرفداران کشتی همانند طرفداران فوتبال شده اند. کسانی که خود یک بار فوتبال بازی نکرده اند درباره آن نظر می دهند. این موضوع درباره کشتی نیز رخ داده است.
حسین رنگرز کارشناس کشتی درباره بروز ناداوری بازی یزدانی مقابل حریف آذربایجانی در المپیک ریو اظهار داشت حق یزدانی در مقابل حریف آذربایجانی تضییع شد. سال هاست آذربایجانی ها با حضور چند داور فاسد در فیلا نتایج را تغییر می دهند. همین که رضا با آن آسیب دیگی شدیدش خود را به المپیک رساند کار بزرگی انجام داد.
فردین معصومی قهرمان سابق کشتی درباره یزدانی تصریح کرد رضا یزدانی همیشه از کشتی گیران داخلی یک سر و گردن بالاتر بوده است. او اگر در اختیار خودش باشد می تواند در المپیک بعد نیز حضور یابد.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی به بررسی موضوعات روز ورزشی می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها