سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: سلطان شیشه دروازه غار در جنوب تهران معروف به خاله لیلا به همراه همدستش خاله نسرین دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۹
خاله لیلا و خاله نسرین دستگیر شدند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:در پی کسب خبری مبنی بر وجود معضلات و مشکلات در محله هرندی و دروازه غار که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این مناطق فراهم کرده است؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات به حق مردمی در خصوص پاکسازی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ... از مصادیق بارز پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان است، افزود: به همین منظور طرح امنیت و آرامش برای برخورد جدی با معضلات موجود و شناسایی مکان های توزیع مواد مخدر و ... به اجرا درآمد.

موقوفه ای بیان داشت:با هماهنگی انجام شده با دادسرای انقلاب اسلامی، شهرداری منطقه 12 تهران؛ اکیپ های عملیاتی کلانتری 116 مولوی، گشت ضربت سرکلانتری هفتم فاتب، یگان امداد پلیس پایتخت و تنی چند از ماموران مبارزه با مواد مخدر، عامل اصلی توزیع شیشه به نام خاله لیلا مشهور به «سلطان» و همدستش به نام «خاله نسرین» که سوابق متعدد کیفری در مراجع قضایی دارند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم محل های تردد و مخفیگاه خود را با دوربین مدار بسته کنترل می کرد، افزود:با این وجود با اقدام اطلاعاتی ماموران از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد روانگردان شیشه،آلات و ادوات جرم کشف و با توجه به اینکه عملیات در حضور قاضی دادگاه انقلاب صورت گرفت به دستور وی مخفیگاه های و محل های مذکور پلمب و به نفع دولت مصادره شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
فرزاد
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
به به. عجب خاله ای. دیگه طرف شده خاله. اینقدر خودمونی شده دیگه مرزهای شخصی رو هم طی كرده و شده فامیل ملت. دیگه چی مونده كه اتفاق نیفتاده؟ همین انگلها باعث شدن تا كثافت از توی محله های شهر و روستاها بباره
خیامپور
-
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
خداوكیلی یه بازبینی تو قوانین حقوقی بكنین و این افراد را بعنوان مفسدین اجتماعی اشد مجازات كه كمترینش تبعید به نقاط بی اب و علف هست براشون اعمال كنید
كارمند مفلس
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
چرا اسم زیبای خاله باید بر روی یك چنین انگلها و رذیل هایی گذاشته بشه حیف از وجود مقدس خاله نیست. افسوس كه همین افراد بی وجدان با هر ترفندی جوانان پاك ایرانی را آلوده كرده و از راه بدر میكنند كاش اعدام شوند
دروازه غاری
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
اینا برای چندم باره دستگیر میشه همیشه با رشوه و حق حساب آزاد میشن دوباره میرن سر كثافت كاریهاشون راست میگن اونا كه حق حساب گرفتن هم بگیرن همه رو باهم مجازات كنن
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
محمد. دستشون درد نكنه خدا كنه این كارشون ادامه داشته باشه واول از همه كله گندها رو بگیرن
ح.عابدی
-
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
دوستی خاله خرسه مصداق این نوع خاله هاست
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
از این خاله ها تو مملكت زیاده ، در همه موضوعات...
محمد.. شریف
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
خاله .. بازم یادش رفت شیرینی بچه ها رو بده . اون ها رفتن پاسگاه عارض شدن .؟ خو سر موقع شیرنی بچه ها رو بده دیگه.. تنها خوری شاكی هم داره..
نوذر
-
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
اینها شدن ننه ی معتادا.....و نه خاله شون.....جالبه كه خودشون لب به شیشه نمیزنن!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها