وکیل متهم پرونده ستایش گفت: همه دفاعیات ما در جلسه 24 شهریور به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۰
خانواده ستایش حاضر به بخشش نیست

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی فرح‌بخش در گفت‌‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا با خانواده ستایش قریشی صحبتی داشته‌اید یا نه، گفت: تاکنون دو بار با آنها صحبت کرده‌ایم اما فعلاً از لحاظ روانی آمادگی لازم را ندارند و تا این لحظه حاضر به گذشت نشده‌اند.

وی افزود: من تمام تلاش خودم را انجام دادم تا به عنوان یک وکیل از موکل خود دفاع کنم، هرچه لازم بوده در جلسات مقدماتی گفته‌ایم و دفاعیات‌ ما در جلسه 24 شهریور به پایان خواهد رسید.

فرح‌بخش تصریح کرد: جلسه 24 شهریور اصلی‌ترین جلسه رسیدگی دادگاه محسوب می‌شود و در صورتی که نیاز به تجدید وقت رسیدگی نباشد، باید منتظر اعلام رأی شویم.

اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل ستایش قریشی 24 شهریور ماه در شعبه 7 دادگاه کیفری یک و به ریاست قاضی خازنی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
روح الله
-
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
بخشش لازم نیست اعدامش كنید//////////
جلال
-
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
علایم نگارشی كلی جمله شما را تغییر می ده
بخشش، لازم نیست اعدامش كنید .
بخشش لازم نیست، اعدامش كنید
وحید
-
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
همین دخالت های بیجا باعث تكرار این فجایع میشه .آخه بخشش واسه چی ؟ مگه دفاع از خود بوده ؟
نوذر
-
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
هرچند با اعدام مخالفم ولی كاری كه كرده چاره ای بجز اعدام باقی نگذاشته......متاسفم
سارا
-
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
قاتل حیوان صفت را كه به بچه مظلوم وبیگناه رحم نكرد باید اعدام كرد
كارمند مفلس
-
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
گذشته از این پرونده چقدر دختران زنان ما بدست افغانی های مقیم ایران كشته شدند چه بلاها سرشون آمده یا چه زورگیری های از جوانان و مردان ماكرده اند دستمان به هیچ جا نرسید فكرنمیكنید چرا باید این جوان اینقدر بدنبال حكم اعدامش هستند در مرحله اول آیا نباید والدینش مورد مواخذه قرار بگیرند 1طبقه ساختمان به پسرشان دادند مرتب مواد الكلی مصرف كرد جلویش را نگرفتن تا به اینجا رسید آنهم در این سن و سال
علی
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
۰
۰
دراعلام نظر خودرادرجایگاه والدین دخترك معصوم قراربدین كه ازشنیدن این فجایع نسبت به دختر كوچلوشون چی می كشن خدابه اونها واقعا صبربده وبا توجه به اینكه بخشش كاربزرگمردان است ولی به نظربنده نسبت به عمل این مجرم كه تجاوز به عنف وقتل ازنوع فجیع می باشد باید طبق قانون اسلامی به اشدمجازات یعنی قصاص واعدام محكوم شود واقعا كه باشنیدن این این مطلب وجدان مردم راجریحه دارمی كنه ...وای به حال والدین كه حتما تصویر دخترمعصوشان همیشه جلوی چشمانشان هسته......

نیازمندی ها