برادرکشی به خاطر انتقام مرگ پسر

عامل جنایت خیابان ستارخان دستگیر شد

مرد میانسالی که صبح امروز برادرش را در خیابان سپیده پایتخت به قتل رسانده بود، ساعتی قبل توسط پلیس بازداشت شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۶
برادرکشی در خیابان سپیده / قاتل دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ساعت 9:30 امروز خبر قتل مرد میانسالی در خیابان سپیده جنوبی شهرک ولیعصر از سوی مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصربه بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

دقایقی بعد قاضی مرادی؛ بازپرس امورجنایی تهران، به همراه اکیپ تشخیص هویت در صحنه وقوع جرم حاضر شدند، مرد جوانی که شاهد صحنه قتل مرد 52 ساله بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: زمان وقوع قتل مرد جوانی با چاقو مقتول را از ناحیه گردن مورد هدف قرار داد و گریخت؛ تحقیقات تکمیلی نشان داد مقتول در حال رفتن به محل کارش بوده که توسط ضارب به قتل رسیده است.

پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب، پس از بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل وقوع جرم مشخص شد برادر مقتول عامل وقوع این جنایت است.

با کشف این سرنخ، ساعتی قبل کارآگاهان با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه مقتول و دستگیری وی در قیامدشت شدند، همچنین قاتل پس از دستگیری به قتل برادرش اعتراف کرد و به زودی برای ارائه توضیحات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
روح الله
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۰
۰
همه با هم با خرید لوازم التحریر ایرانی به اقتصاد خانواده ای ایرانی كمك كنیم
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
چقدر راحت ادم میكشن برای قانون ما متاسفم
سهیل
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
كسی كه به برادرش رحم نكنه وای به حال بقیه
ملخ اداری
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
برادر كشی هم به جنایات خانوادگی (همسركشی و ...) اضافه گردید.
احسان
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
سه سال بعد عده ای از دایره اجرای احكام به همراه یك ورزشكار یا فرد خوشنامی راه می افتند میروند منزل مقتول تا برایش رضایت بگیرند تا قاتل اعدام نشود ، به عبارت بهتر آمار اعدام در سازمان ملل برای كشور ما پایین بیاید .در حالیكه اگر برای قتل روند رسیدگی كاهش بیابد و قاتل حداكثر در مدت دو یا سه ماه به مجازات برسد مردم درك خواهند كرد كه قتل اعدام دارد و اینگونه به راحتی آدمكشی نمی كنند. اما وقتی كه رسیدگی به قتل چندین سال طول بكشد مردم فكر می كنند كه بلاخره قاتل آزاد می شود و مسئله بخیر و خوشی با رضایت پایان پذیرفته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها