اظهارات عجیب متهمان برای فریب ماموران

باند سارقان موتورسیکلت گیشا متلاشی شد

رییس کلانتری 137 نصر از انهدام باند سارقان موتورسیکلت در محدوده گیشا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۵
باند سارقان موتورسیکلت گیشا متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد گنجی،رییس کلانتری 137 نصر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و همچنین برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو و موتورسیکلت در محدوده گیشا و نصر، تیم های انتظامی این کلانتری روز گذشته اقدام به استقرار پست های بازرسی در محله های این محدوده کردند.

سرگرد گنجی ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی این کلانتری در حال بازرسی از خودروها و موتورسیکلت های مشکوک و فاقد پلاک بودند که متوجه شدند 2 موتورسوار به محض رسیدن به پست ایست و بازرسی تغییر مسیر داده و خیابان را به دور زده و دور شدند که ماموران به این حرکت مشکوک شده و به تعقیب آنها پرداختند.

وی افزود: از آنجا که پلاک موتورسیکلت متهمان نیز مخدوش بود ماموران مشخصات آن را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که در نهایت مشخص شد این موتورسیکلت مدتی پیش از محدوده مرزداران به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران کلانتری 139 در پی سارقان آن هستند.

رییس کلانتری 137 نصر اظهار داشت:این تعقیب و گریز چند دقیقه ای ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند موتورسواران مشکوک را متوقف و آنها را برای علت فرار مورد تحقیق قرار دادند که از جانب آنها پاسخ هایی ضد و نقیض و دور از ذهن بیان شد.

سرگرد گنجی خاطر نشان کرد:در نهایت مظنونین به کلانتری منتقل و تحت بررسی‌های انجام شده به سرقت موتورسیکلت اعتراف و همچنین به سرقت 2 فقره سرقت موتورسیکلت دیگر نیز اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ثارغ
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
كوی نصر شده پاتوق دزدان !!!!!!!!!!!

نیازمندی ها